2020年10月10日 星期六

搞笑Marble仔

平時Marble 仔最得意就係會伸條脷仔出嚟,每次見到我都覺得好得意可愛


某日見佢伸到條脷咁長,真係笑鬼死我

有時見佢瞓覺瞓到好似四肢僵硬咗咁


有時又似跳水姿勢


又見到佢瞓到腳震震


當佢瞓著咗,我放低啲罐罐,佢瞓著都嗅到,會好快彈起身食

佢有時會鍾意黐住仔仔爸,要坐爸爸大髀




但好多時佢又無信心自己可以跳上仔仔爸大腿,佢就會不停想跳、但又唔敢跳, 最後都要爸爸抱佢上大髀


平時貓地開餐,Marble 同Mango 仔係食得最快

所以佢食完會“猴”住其他貓啲嘢食,某日佢食完就去昅住Chewy 食,通常Chewy 都食唔晒,佢一見Chewy 唔食行開,就第一時間想跳過去食,點知失手跌番落地,仲踩塌咗張貓屋,真係比佢笑死




 所以佢有時真係幾搞笑


12 則留言:

  1. 回覆
    1. 有佢哋陪伴真係好好,就算難服侍都甘願

      刪除
  2. Marble 已經好有禮貌, 我屋企個黑蚊蚊係會推開食緊個位, 要食哂人地D糧, 睇小眼都唔得

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有時都會去搶嘢食,最叻搶嘢食都係Mango 仔

      刪除
  3. Marble仔踩蹋咗貓屋真係好搞笑呀!不過佢都算gentleman,無蝦Chewy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢輪輪盡盡好好笑,Marble仔好乖,好少去蝦其他貓

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢成日瞓覺都會伸咗條脷出嚟,好鬼cute 架

      刪除
  5. marble仔失足個下我真係笑哇haha~

    回覆刪除