2021年11月5日 星期五

型仔奇哥

奇哥自問一直keep 到身型好好,唔肥又唔瘦,所以佢成日都擺啲好型posts





好鬼Chok 呢


某日我買完餸返屋企,一入屋就見到奇哥仔反晒肚瞓


咁我就send 張相畀阿姐睇,跟住阿姐又send 返張相畀我,話Macy 咁啱又係度曬肚,哈哈

某日隻肥Mango 陪我睇電視,佢反晒肚咁瞓覺,瞓到似隻反轉咗龜咁,真係笑鬼屎我



早幾日去雜貨舖買嘢,有隻靚靚三色貓女




12 則留言:

  1. 佢地曬肚係因為好有安全感, 證明佢地好信任你地呀

    回覆刪除
  2. 奇哥的毛色靚到dum 一聲呀!MANGO 就好好玩,肥嘟嘟!

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇哥啲虎紋夠深色,Mango 肥嘟嘟真係好鬼得意

      刪除
  3. 反轉哂咁瞓真係好疏肝呀,佢哋真識嘆,爽!

    回覆刪除
  4. 奇哥眼神好Chock 😘
    我的米仔又係鍾意曬肚皮,經常比我抽水 😂😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 奇哥真係成日都好Chok,貓地曬肚皮之餘仲肯畀人抽水,真係好正

      刪除
  5. 回覆
    1. 就係想做型男,所以佢至keep到好咁fit,哈哈

      刪除