2021年11月16日 星期二

為食貓Mango & 貓孫

平時睇韓劇成日見到食炸雞場面,搞到我又心思思想食,某日終於買咗Popeye's 炸雞返嚟食,雖然唔係韓式炸雞,但都算頂得吓癮啦

跟住我就send 張相畀阿姐睇,阿姐見我買炸雞食,知道Mango 仔最鍾意食雞,就問我Mango 仔去咗邊,當時Mango 仔係雜物房度瞓緊覺

不過我啱啱至開始食,隻Mango 仔已經出現,我又影張相send 畀阿姐睇,阿姐話佢比啲雞雞味吸引到,最後要困佢入房,我至有安樂炸雞食

 

阿姐又繼續send 相畀我,話平時佢哋一食嘢,貓地就會昅到實,所以至問我有炸雞食Mango 仔去咗邊度


平時食飯,如果餸菜有雞的,都會吸引到Mango 仔嚟

Send 咗為食Mango 仔相畀阿姐,有時阿姐又會send 番佢家最為食嗰隻Sundae 相畀我睇,Sundae 同Mango 仔一樣,想食會出手去攞





某日買咗個菠蘿返屋企,見菠蘿賣得好平,而且好耐都無食過新鮮菠蘿,Mango 仔又八卦個菠蘿

Send 完張相畀阿姐,阿姐講笑話Mango + Pineapple = 生果籃,哈哈

上個月去探阿姐時,仔仔爸買咗啲肉乾比阿姐,又引得Sundae 不停嗅 

某日又畀Daddy 見到Sundae 自己想去摷零食


14 則留言:

  1. 我都想講喇,聞到有雞味,MANGO 一定會瞓醒啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好鍾意食雞,丟咗啲貓骨頭去垃圾桶,佢會去摷垃圾桶,好曳

      刪除
  2. 我班友無人食雞
    但如果買燒鴨
    翩翩會瘋狂

    回覆刪除
  3. Popeyes炸雞咁正,Mango仔真識食呀!

    咁啱,我地又係貪平,買咗菠蘿呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日覺得菠蘿啲皮好難批,所以比較少買嚟食

      刪除
  4. 我個兩位, 一位咩都要食, 另一位就睇食咩, 有時俾佢時, 佢都避避下, 好似我要落毒咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔係真係隻隻貓都咁為食,我家Minnie、Chewy都唔為食

      刪除
  5. 聽聞Popeye's炸雞好好食,可惜香港冇得食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得只要新鮮炸出嚟,熱辣辣都好食

      刪除
  6. 哈哈,佢係雞雞控喎,俾咁香吸引住!🐱

    回覆刪除