2022年1月19日 星期三

好Sweet

之前我咪話好“恨”見到自己啲貓地會攬頭攬頸瞓,雖然自己啲六貓唔會,但見姑仔啲貓會都好恩惠

姑仔第一隻貓係Bubble,加入咗Nicole 仔,Nicole 仔又好錫Bubble,好快佢哋就攬頭攬頸瞓

後來Bobby 入門,Nicole 仔又係好接受,好快又黐埋一齊瞓





連Bubble 同 Bobby 都係咁Sweet


係邊個瞓到扯晒鼻鼾呢


聽姑仔講,Anna 佢比較孤癖,唔係太黐其他貓,但某日佢又send 咗呢幾張相嚟,我哋仲話佢哋咁親密,原來係Nicole 仔好鍾意偷人哋個位,Nicole 仔想要呢個位想迫走Anna,但Anna 唔走,所以就一齊瞓



今日阿姐又send 咗2SSweet 相嚟,其實佢兩姊妹成日都咁close






咁其實2M 兩母女有時都幾好感情





13 則留言:

  1. 我4個貓頭都不會攬頭攬頸
    互片就會經常發生

    回覆刪除
  2. 哈哈,可能姑仔屋企磁場特別強,佢哋真係好sweet呀😻😻

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係睇貓地性格啦,我覺得Nicole仔鍾意黐貓囉

      刪除
  3. 我個兩位唔會係糖痴豆, 嗚嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到自家貓地相親相愛固然開心,只要佢哋和平相處都唔錯架喇

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 好羡慕主子們糖黐豆,我四寶都係獨家村 > <
    豆豉哥好可惡,佢黐貓就得,貓黐佢就 no way XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆豉哥真係好可愛,啲貓都係咁啦,主動黐人就好地地,人黐吓佢又走夾唔抖

      刪除