2022年1月10日 星期一

好溫暖

我就係見到呢啲相,知道阿姐啲被咁單薄,所以只買張新被畀佢哋

張新被S'mores 同Sundae 都好鍾意


S'mores 呢個儍妹,追自己條尾嚟玩,哈哈


阿姐話Macy 平時唔係好鍾意瞓被面,佢有時情願瞓枕頭





不過慢慢佢知道張被係幾咁溫暖,佢都開始瞓被面了

不過講開瞓被面,平時我坐梳化睇電視冚毛毡,Mango、天師仔都會瞓埋毛毡面陪住我,尤其係Mango 仔,成日都黐實我



但奇哥仔同Chewy 就好唔鍾意


佢哋一定要無毛毡位至會上嚟黐住我



奇哥仔平時鍾意走去廚房度舔紙袋,除咗舔紙袋,佢會係度暖身,因為當前面條暖管好熱時候,佢就係度取暖





Mango 仔除咗會黐住我取暖,佢都識黐住暖爐同搵地方取暖




 

10 則留言:

  1. 我好鍾意佢地坐大脾,互相取暖嘅感覺實在太正啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意架,畀佢哋坐住咗,我郁唔到,又可以點仔仔爸做嘢,哈哈

      刪除
  2. 有張被, 佢地即刻暖笠笠

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 除咗怕個女會冷親,我都驚貓地冷親喔

      刪除
  4. 冬天貓奴同貓咪係最親密嘅季節。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁Mango呢隻衰仔,夏天都鍾意黐住我的

      刪除