2022年4月16日 星期六

擦鞋仔

到咗星期日朝早,奇哥係度等阿姐起床


仔仔爸出去買粥、腸粉返嚟做早餐,擦鞋仔1號又去黐實阿姐


坐坐吓又走埋嚟坐我大髀


坐一陣又走去坐番阿姐大髀

之後我陪阿姐出去週圍行吓買吓嘢,阿姐要試呢間啲珍奶同甜品



返到屋企,輪到擦鞋仔2號黐實阿姐 


阿姐想坐扁Mango 仔


跟住留係屋企陪阿姐睇金宵大廈2,天師仔都走嚟親親阿姐



天師仔都好錫阿姐,我哋去完街返嚟入屋,我見阿姐一路行返入房,天師仔就一路跟住阿姐

 


呢兩位擦鞋仔就成日輪住嚟黐實阿姐
 


到第二朝,輪到Charco 仔等阿姐起身
 

阿姐出廳坐,奇哥又去擦阿姐鞋
 

之前一日阿姐都講定呢日要去茶記食早餐,真係好耐無食,仲一定要食西多士
 


食完早餐,又去行咗一陣,一返到屋企,擦鞋仔Mango 又肥仔纏身,哈哈
 




我哋一邊煲劇,一邊食埋尋日啲甜品



阿姐又引Mango 仔

直至阿姐夠鐘出門口返歸


阿姐返到屋企報平安相

依家阿姐打咗疫苗,咁就安心晒,阿姐就可以多啲返屋企,仔仔爸就唔駛擔心唔畀阿姐返嚟

 

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁又唔係喎,Minnie唔鍾意,咁多日都無理過阿姐,哈哈

      刪除
  2. 阿姐應該生活好開心
    起碼肥咗15磅

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又無,佢唔算肥,佢最肥係佢高中畢業入大學嗰陣,最瘦係畢咗業做第一份工嗰陣

      刪除
  3. 在此大聲疾呼:我要擦擦鞋仔......哈哈.....

    回覆刪除