2022年4月19日 星期二

大執位

近呢幾年,仔仔爸好怕凍,佢瞓阿姐間房,張床貼住窗邊,佢覺得牆又凍,窗隙又入風好凍,所以佢決定搬張床去另一邊

搬咗張床之後,奇哥仔同Charco 仔成日都會上床瞓,不過其實Charco 仔、奇哥、Chewy 都好鍾意係呢張床度瞓



連天師仔都好畀面,連續兩日都上床瞓過一陣



我將呢張已經無貓去瞓貓床仔放咗係床底,呢張床仔就成為咗Chewy 公主床,佢依家成日走去瞓





咁啲櫃移咗去呢一邊,Charco 仔就鍾意係啲架頂、櫃頂度打躉





貓地又貪新鮮走上衣櫃頂度八卦同hea




個衣櫃頂以前大多數只有奇哥鍾意上去瞓


Mango 仔身後嗰個長型籐籃,仔仔爸話見好耐都無貓入去瞓,叫我收起佢

我就將無貓入去瞓嗰間貓屋仔攞番出嚟,依家Mango 仔就成日匿入去瞓






我坐係梳化煲刻時,成日見到Mango 仔係貓屋瞓覺時個可愛樣

咁我將個籐籃攞番入雜物房,點知見到奇哥週不時又走入個籐籃度瞓





8 則留言:

  1. 可以霸的招方
    貓頭都會盡霸
    包括人

    回覆刪除
  2. 貪新鮮呀
    唔明點解佢地成日都搵到D新地盤

    回覆刪除
  3. 好多時買咗d窩畀佢地,都要等一、兩年先入住,好奇怪 😅

    回覆刪除
  4. 肥芒仲好好身手跳到上櫃頂haha~

    回覆刪除