2022年4月8日 星期五

黐頭芒

之前我係Facebook post 咗呢張相,我姑仔comment 話︰佢係黐頭芒嗎,哈,我好鍾意呢個名呀


事實佢真係好鍾意黐住我,我每日都係廳煲劇,佢就算係貓樹頂、電腦椅、入牆衣櫃,瞓醒就會嚟黐住我








睇吓佢有粒為食墨,唔怪之得佢咁為食,哈哈

黐黐吓又瞓著







真係成日走嚟黐到實,有時仔仔爸都好唔抵得佢咁黐我




天師仔陪住我,佢就坐上我大髀,又搞大佬條尾,嫌大佬條尾好煩嗎﹖

幾隻一齊係梳化,好迫呢

食完飯,有時睇啲仔仔爸都有興趣睇劇,佢會一齊睇,呢排但究竟唔黐我,走去黐老豆


好彩我都有Charco 仔陪住

咁睇電視時候,有呢隻“黐頭芒”陪住、黐住,又真係幾冧


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 如果佢鍾意人摸,唔咬人就真係乖仔

      刪除
  2. 黐頭芒真係好名呀👍🏻

    仔仔爸個樣好得戚呀😹😹

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個名真係好貼切,個仔肯黐住佢,佢梗係得戚啦

      刪除
  3. 黐得你多, 都要黐吓爸爸嘅, 唔可以偏心架嘛🤭

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 梗係,當佢黐實我,我有藉口唔郁,成日點仔仔爸做嘢,仔仔爸梗加唔抵得,哈哈

      刪除