2022年9月12日 星期一

Baby Shower

阿姐預產期係12月尾,一般人搞Baby Shower 都係差唔多生至開party,但12月已經好凍,所以襯住天氣和暖,想可以係室外搞,所以就提早啲開party

一去到阿姐屋企,只見Macy 係廳

其餘三貓就匿咗係房,2R 就困係basement



去睇吓阿姐啲佈置




 阿姐二姑媽係廚房灼油菜,開罐頭鮑魚,Macy 可能嗅到鮑魚味,走入嚟廚房唔願走

啲親戚朋友開始陸陸續續咁嚟到,Macy 好乖去負責招呼人客


收到好多禮物,大部份都係好實用紙尿片

 

未來襯家奶奶好叻,幫個party 整咗啲手作仔


尤其呢兩個蛋糕整得好靚,可惜下面嗰嚟嗰陣整散咗



後來Macy 招呼客人招呼到攰,走去鞋堆度瞓覺

我無嘢好做,就入房陪啲孫女

Mittens 可能聽到出面多人,已經匿咗係床底

大家都整咗好多嘢食,仔仔爸負責BBQ,未來女婿啲屋企人對我哋整或買唐餐好受歡迎,佢哋仲讚仔仔爸好貼心,寫埋係啲咩味

後來未來女婿帶咗Rocky 出去散步,我就落土庫陪Rose

襯天黑前要宣布BB 性別,一個月無見,阿姐個肚大咗好多

大陪份人估係BB 仔

係粉紅色紙碎,係Baby Girl,好開心呢,我鍾意女,阿姐兩公婆又係好想係女

食埋個靚靚蛋糕就完結個party

一返到屋企,天師仔就追住我哋攞食,陰公,餓咗幾個鐘頭

我又學阿姐咁,send 張相畀佢,話佢知已經返咗屋企,係Mango 仔“如厠圖”,哈哈

後來阿姐同我講,大家走咗之後,開咗大罐罐頭畀貓地食,安撫貓地


嗰日正直係中秋節,咁啱搞party 當係團圓,不過當晚就好多黑雲遮住咗個月


 


6 則留言:

  1. 恭喜哂Ruby一家!個個都好錫呢對準父母呢🥰🥰。最緊要大家和和氣氣,孫女健健康康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,最緊要係健健康康,開開心心咁成長

      刪除
  2. 我估十二月就算幾凍, 你地外公外婆都一定會去見孫女

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個就一定啦,係幫唔到佢坐月,我呢個阿娘好無用

      刪除
  3. 睇阿姐個肚咁圓就知係女仔,恭喜恭喜Yeah~

    回覆刪除