2022年9月8日 星期四

久違的親近

Minnie 不嬲都係一隻想黐人至會黐人貓,平時叫佢佢都唔會睬人,以前Minnie 間唔中都會跳上我哋大髀、身上討摸同搓搓


但有段時間佢又唔黐人了,近排佢又走嚟黐番我


佢同以前Chewy 一樣,唔鍾意上梳化坐,呢日佢幫我搓完肚腩,坐咗係我旁邊無走陪住我,好難得


其他貓地都鍾意上床瞓,但佢又唔多鍾意

不過冬天嗰陣,佢夜晚會搵我,要我打側身畀隻手佢搓搓,搓完會黐實我一齊瞓,所以有時都會見到佢上床瞓覺,佢只會瞓呢個位置




當天氣一暖,佢又唔再搵我瞓覺同上床瞓,不過近排無咁熱,佢夜晚又返嚟搵我搓搓,但好多時搓完就走人,我諗又要等到天氣凍時,至可以同佢一齊瞓


 

10 則留言:

  1. 天氣開始涼,Minnie應該會多啲黎”喑”妳瞓喔😻

    回覆刪除
  2. 貓係好現實的物種
    有得黐就好

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,就算佢唔黐我,都希望我黐佢哋時畀吓面唔好走咁快,哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 可能係啦,冬天佢可以陪我瞓好耐架

      刪除
  4. 貓咪好有人性,好懂事呀!😉🐈‍⬛

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地做任何事都要睇心情,好有性格的

      刪除