2022年9月28日 星期三

Charco愛唱歌

發覺Charco 仔呢一年嚟,除咗食乾糧、飲水、大小二便,嚟搵我攞零食,至會行出嚟


平時佢就只鍾意匿係房度瞓



後來天氣開始熱,Charco 仔就轉咗去另一間房度瞓,初時見佢鍾意瞓窗台






其實個窗台位都唔太夠位瞓,就見佢會搵其他地方瞓




Charco 仔係一隻好文靜貓,其實我家六貓都唔多點叫,除咗平時派罐頭餐時,有幾隻會好緊張咁叫幾聲催食,但Charco 仔從來唔會叫,所以初初養Charco 仔嗰幾年,我奶奶都問我哋佢係咪啞嘅,但至從佢呢年成日匿係房,就週不時聽到佢係度叫,叫到好似唱歌咁樣

其實好難影到佢唱歌,因為佢一見到有人就唔會再唱,我都要鬼鬼鼠鼠至偷影到


 

 

8 則留言:

  1. 我B頭及緣仔
    朝朝早未天光就唱雙簧
    唱到我坐起身就停

    回覆刪除
    回覆


    1. Charco仔只鍾意匿係房度練歌,一日唱好多次

      刪除
  2. Charco 要練聲呀~~
    我地少爺除非急事先會大聲叫, 平時問野食都係開口但無聲, 我話佢係有畫面但係無聲

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢依家一日唱好多次,不停咁練歌,少爺咁得意,開口但無聲

      刪除
  3. 原來Charco仔鍾意匿埋唱K,哈哈! 我細個會沖涼時唱🤭

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係要匿埋至練歌,仲一日練好多次

      刪除