2022年10月1日 星期六

天師仔畢業了

尋日朝早,天師仔已經離開我哋,出發去彩虹橋

早幾日,佢都開始食少咗,平時唔會主動飲水佢,見佢走去水機同水兜度飲水



佢仲肚餓,仍然想食,會想我畀嘢佢食


夜晚成晚瞓係砂盤入面

前日開始,肉泥罐頭、雞肉,都只舔晒啲汁,好想佢食多啲,不停哄佢食


嘗試畀吱吱肉醬條,佢都肯食,但都要哄佢食



上面條片,都見佢開始行路都無咩力,飲得水份多,佢成日都會去小便,連小便都開始無力,已經兩三日見佢想大便,都大唔出,就算有都只係疴得好少

佢小便完都留係吵盤唔走,我就抱佢出去,都覺得佢應該時日無多,都盡量陪住佢



呢日仔仔爸放工返嚟,見佢瞓係砂盤,我叫抱佢出嚟,一抱佢出嚟,佢又要走番入去,仔仔爸話佢覺得舒服就由得佢,我攞雞汁畀佢,佢已經唔想再食嘢 

見佢都已經好虛弱,仔仔爸都話,呢個星期嗅到佢面上臭味已經好濃,應該係佢啲肉臟都已經畀癌細胞腐蝕


我哋臨瞓前幫佢清乾淨砂盤,幫佢抺走咀上啲貓砂


真係成晚都瞓唔著,我不停出去摸吓佢,陪吓佢,同佢講如果辛苦就唔好撑,去到彩虹橋要搵番Marble 仔同Shadow 仔,仲叫佢唔好咁cool,要去識多啲朋友仔

尋日一早就起身,出去望吓佢佢仲有呼吸,不過無耐,仔仔爸就話我知佢已經走咗,佢真係好乖,等我哋起身,見埋我哋最後一面至走,仔仔爸就幫佢清潔身體,身體已經僵硬咗





見到瘦到皮包骨,真係好心痛,之後通知阿姐,叫佢打去診所問收遺體火化問題

最後我再抱抱佢,放佢入貓袋裡面

其實我係個好性急人嚟,平時我行路好快,但我帶住天師仔去診所呢段路我行得好慢,我要真惜陪住佢最後呢段路程

診所姑娘要帶走,我真係好唔捨得

步出診所,經過公園,坐低要平復吓心情

前日心血來潮,同佢影咗張合照,係我同佢最後合影 

呢張係仔仔爸同佢最後合照,4 月時影

呢張係阿姐同佢最後合影,已經係舊年12月時

呢張係上個月時影天師仔

其實都慶幸天師仔如我哋所願佢自己走,真係唔希望佢好似Marble 仔咁,要我親手送走佢,見佢走時都唔係好辛苦 

天師仔,同你相遇14 年,入室陪伴13年,多謝你曾經讓我愛你、照顧你,爸爸媽媽,阿姐永遠都會懷念你



12 則留言:

  1. 祝願天師仔一路好走🙏🏻🙏🏻,仔仔媽一家也請好好保重💜💜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為唔係第一次,無Marble 仔嗰陣咁慘,始終有啲心理準備,都無咁sad,咁當然諗起一定眼濕

      刪除
  2. 能夠在家中走是福份
    當然不捨
    但捱病痛佢自己勁辛苦
    但又講唔到
    到彩虹橋可以同其他貓狗一齊玩一齊食
    見翻舊相識老友
    識下新朋友
    都係好事
    天師仔, wish you well

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係慶幸係屋企離開,依家唔駛照顧,清閒咗,反而唔係好慣

      刪除
  3. 聽到呢個消息, 真的 so sad
    同時想起 Rouquin, 當時我都一樣同佢講, 要走就走, 唔好因為掛住我地撐落去
    天師仔現在係彩虹橋, 應該生活得再無痛楚

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔駛再受病痛都係好事,依家唔駛照顧佢,清閒咗,反而唔係好慣

      刪除
  4. 我都覺得能夠在家離去係福氣 🌹
    天師仔有愛錫牠的家人, 是帶著幸福到彩虹橋, 無憾了 😺
    仔仔媽, 仔仔爸和阿姐保重。
    天師仔 RIP 💐

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係慶幸係屋企離開,依家唔駛照顧佢,清閒咗,反而唔係好慣

      刪除
  5. 不要傷心太久!天師仔會擔心妳架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 比起Marble 仔走嗰陣,今次已經無傷心咁耐,但一諗起佢都仲會眼濕

      刪除
  6. 回覆
    1. 依家唔駛服侍佢,清閒咗好多,唔係好習慣

      刪除