2022年10月23日 星期日

帽造型

之前講過阿姐個M 表妹好多才多藝,連編織都識,佢織咗頂蘿蔔帽畀貓地,先由佢家三貓Nicole、Bobby,Anna 示範



後來表妹將頂帽畀咗我,其實得我一個人都好難幫貓地帶,又要影相,奇哥都搞咗幾次,到佢無咁抗拒至勉強影到呢啲


呢頂其實唔係帽,係L 表姐出trip 時買,買咗兩個,另一個係黃貓,送畀我同M 表妹,M 表妹畀我揀先,因為我無三色貓,所以揀咗三色貓

襯Charco 仔扭乾糧食,都搞得掂



Mango 仔就真係搞佢唔掂,襯阿姐返嚟至幫手搞掂佢






尋晚我畀Mocha 試帶,一啲難度都無,超順攤,佢真係好乖




另外阿姐Baby Shower 嗰日,M 表妹又織咗頂Winnie the Pooh 帽畀BB,BB未帶到,就由貓地試帶









 


8 則留言:

  1. 奇哥個樣超搞笑,好似講緊”男人老貓,搞啲咁嘅野”咁😹

    回覆刪除
    回覆
    1. 次次貓地畀人搞親,個樣多數都係好無奈架啦

      刪除
  2. 餐餐叫貓頭影相都冤口冤面😹

    回覆刪除
    回覆
    1. 影相係無問題,但一搞親佢哋,個面口一定唔好囉,哈哈

      刪除
  3. 佢地可能想話, 唔好攪咁多野啦, 哈哈

    回覆刪除