2022年10月4日 星期二

沒有天師仔的生日

天師仔臨走前,我希望佢可以撐到阿姐返嚟見佢最後一面,不過仔仔爸話見唔到仲好,佢都唔希望阿姐依家大住個肚,又趕返嚟,見到仲會更傷心

我姑仔都話︰『天師仔其實都好錫你啦,知你聽日生日今日辦好晒啲事,佢都安心走羅』,我話見唔到阿姐一面,姑仔又話︰『所以佢都係錫你地兩個囉,如果唔係見到阿姐到時都唔開心成日有呢個畫面喺個心度。』

生日正日,一直落雨,同我心情一樣,無咗天師仔,已經唔駛再不停餵食,無晒嘢需要做,真係好唔習慣,但呢日阿姐會返嚟,都要準備服侍呢位“皇后”,之前仔仔爸已經熬定牛骨,煲咗蕃茄薯仔湯,我只要再煲多個零鐘就飲得,又係一大煲,畀阿姐帶番屋企飲

話晒生日,一早諗定出去食,阿姐之前已經問我想食啲咩,見天師仔咁樣,唔想去遠,我都話係番唐人街食就算,我話想食韓式人蔘雞湯,所以去咗食韓國餐



食完飯返到屋企,奇哥又成日黐實阿姐



見阿姐返嚟咁開心,我就開吱吱醬條畀貓地食


星期日朝早,仔仔爸整通粉做早餐,Mango 仔嗅到火腿同午餐肉味,又嚟哄住晒,阿姐又請少少火腿佢食


阿姐幫Chewy 梳吓毛,同Chewy 增進感情


奇哥又黐實阿姐

仔仔爸見阿姐返嚟,就叫敏姐上嚟食Lunch,畀佢見吓阿姐,敏姐嚟到都話再見唔到天師仔,傷心,敏姐封咗大利是畀阿姐,仔仔爸都係買咗啲敏姐鍾意食order 返嚟

星期一,阿姐帶我去Mid Town 一個食東南亞美食 Food Court 度食嘢










個喇沙同咖喱雞飯,價錢同份量都唔成正比,份量真係少得可憐



個Food Court 離42 街火車站唔遠,食完就一齊行去42 街站,我就轉subway 返屋企,返到屋企就send 相畀阿姐睇

阿姐返到屋企又send相畀我睇

雖然無咗天師仔,真係好sad,好彩有其他貓地會安慰住我






10 則留言:

  1. 所有事都有時有刻
    天師仔已完成今世旅程
    在最適當的時間坐熱氣球升空
    在世的
    不論苦與樂
    始終要繼續向前行

    回覆刪除
  2. 生日快樂仔仔媽!祝妳健健康康!心想事成!見到蛋糕店相,有冇襯生日食下呀?

    我也同意仔仔爸的想法,而且阿姐一個人來來回回,她太傷心,你們亦只會更擔心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,嗰間係Lady Wong既蛋糕,同Lady M一樣價錢,阿姐話下次佢經過至買返嚟試吓

      刪除
  3. 生日快樂~~
    時間是療傷的好幫手, 俾D時間自己心情沈澱下, 天師仔都唔想見到你日日唔開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,其實比起Marble 仔走時,今次無咁難過,可能有心理準備啦,不過靜落嚟既時候,諗起我最後抱抱佢時,都會眼濕

      刪除
  4. 天師仔雖然離去,但永留在你心中,take care !

    回覆刪除