2022年10月20日 星期四

Mocha絶育了

Mocha 嚟到屋企,佢成日叫人,覺得佢係隻多嘢講貓,後來仲越來越嘈,原來佢係開始發情

見佢會舔自己私處,碌來碌去,又親人叫人要摸pat pat 

見佢pat pat 位有兩粒肉,連啲顏色都似係男仔粒蛋蛋,哈哈


一見佢發情,就即刻上網查ASPCA 絶育車時間同地點,點知原來 9月份開始,因為人手不足絶育車已經暫時停止,問私家診所價錢真係勁貴,咁我姑仔幫我打去唐人街,佢領養Bubble 嗰間Aminal Haven Shelter 度問,佢哋咁啱幾日後約咗ASPCA 幫佢哋啲貓絶育,可以畀個位我帶Mocha 去絶育

都係要一早去放低佢,原來仲有其他人同我一樣,帶貓、狗去絶育

入門口前見到裡面有隻大狗

要6 點後至可以去接番佢,好多人同我一樣嚟等接番啲寶貝



Shelter 裡面待領貓狗







啲待領貓入面,圖中中間左邊隻貓個樣同神情都好似天師仔

接咗Mocha 見佢個樣都好清醒,一入屋,其他貓嚟八卦佢







除咗個頭罩畀嘢佢食,好肚餓呢


個傷口好細好靚
 

諗住幫佢帶個軟身頭罩,但個頭罩個size 大咗唔啱佢,畀佢好快就搵嘢整甩咗,見佢仲跳咗上櫃頂

我哋食完飯入房陪吓佢,仍然咁黐人,諗住陪住佢,唔駛佢帶頭罩唔舒服


放佢出去行吓,佢都唔敢出去

之前都見佢啲乳頭都好凸


呢晚困佢係房,係怕其他貓入嚟騷擾佢,成晚佢都黐住我瞓,好sweet,見佢好乖,無舔傷口,又唔會週圍去走動,所以已經無畀頭罩佢帶,之後佢幾乎無出過房,除咗食嘢,就成日係貓床度瞓,我尋日特登係房用電腦煲劇,就連貓床帶貓帶入房陪住佢

依家我又出呢篇Blog,又帶佢入房陪住佢

ASPCA 個報告話佢大約有三歲,如果佢真係有三歲,佢起碼已經受發情苦兩年幾了,真係陰公豬,好彩佢依家唔駛再受呢啲苦

開頭我咪話佢係隻多嘢講貓 ,之但係絶完育返嚟,佢已經一句聲都無出過

 


10 則留言: