2022年10月14日 星期五

天師仔派來的天使

仔仔爸一星期有兩日會放啲乾糧去屋村garden 畀啲流浪貓,其實仲有其他人會餵會放糧的,依家garden 好似得番一隻三色貓,呢隻三色貓係度起碼都有5 年了,佢係隻怕人貓

天師仔離開前幾日,仔仔爸發現多一隻三色貓,佢見呢隻三色貓唔太怕人,見佢畀某一個餵貓人摸,仔仔爸見佢咁親人,又聽敏姐講佢好似係懷孕貓,所以仔仔爸打算捉佢帶佢去Shelter,所以仔仔爸開始每日帶罐頭引佢,嘗試同佢混熟,仔仔爸話當佢食緊嘢嗰陣,三色貓都畀佢摸,呢日係天師仔離世嗰日的黃昏






呢日星期日,我同阿姐跟埋仔仔爸去睇吓佢,仔仔爸搖吓個乾糧盒,佢一聽到聲就走出嚟


好靚女呢,我叫吓佢,佢仲埋嚟哄我,畀我摸呢,佢仲係第一次見我咋

 
 


另一日,我同阿姐出發搭地鐵去Midtown 食lunch 前,去睇吓佢


仔仔爸見佢咁親人,想快啲帶佢返屋企,見聽日係星期日,諗住可以全日照顧,就帶定個貓籠返工,放工去捉,最後捉唔到入籠失敗咗,仔仔爸要車阿姐同未來女婿去Midtown之後,拍好架車係停車場前,call 定我去garden 等佢,因為諗住徒手捉,怕捉到佢無手開大廈門,當我去到garden 時,仔仔爸已經到咗,用罐頭引到佢出嚟,不過可能佢記得仔仔爸之前捉過佢,對仔仔爸有戒心,我就離遠望佢,但佢又離遠同我對望,仔仔爸叫我去叫佢,當我入去,仔仔爸行出去,三色貓初時都怕怕地,後來都肯埋嚟畀我摸吓,但又有戒心咁又行開,來來回回幾次埋嚟畀我摸,我襯佢背住我,我就一嘢抱起佢,交畀仔仔爸用毛巾包住,就一齊跑返屋企

一返到屋企,就放入厠所,佢第一時間跳上窗台,佢不停咁望住窗外面




先幫佢剪咗指甲先,剪甲時佢勁乖呢


剪完指甲佢又匿入砂盤

但沖涼就扎掙得好厲害

抱佢跑返屋企時,佢好掙扎,抓到仔仔一手損晒

之後帶佢返入房抺身佢又好乖,有少少驚匿入床底,不過佢都算好快放鬆,睇佢咁快就係貓床度搓搓搓



奇哥入嚟八卦嚇親佢呢

Chewy、Minnie 嚟八呢條新女


原先呢晚諗住等佢自己係房過夜,當我半夜起身入去睇吓佢,見佢跳咗上床度,我一坐埋去佢又不停咁哄住黐住我,我就決定同佢一齊瞓,佢初時係黐住我瞓,後來佢自己瞓咗去床尾

Chewy 又乘機走入嚟睇佢,睇吓佢咁幾黐我




我睇佢唔似大咗肚,我哋都一早講定,如果佢唔係懷孕,就收編自己養,阿姐話佢係天師仔派嚟畀我,佢知道我想要一隻三色貓,畀佢安慰我,等我唔駛為佢離開而太難過



10 則留言:

  1. 佢乖到咁樣
    肯剪指甲又肯同你瞓
    第一晚咋喎

    肯定係一個超勁乖嘅貓仔
    一切皆有天意
    佛祖總會有安排

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以覺得佢之前係有人養,唔知係遺棄定走失,咁親人既貓點可以畀佢流浪

      刪除
  2. 恭喜有天使降臨到你們家,看起來很bb😻😻😻😻😻

    回覆刪除
  3. 難得咁乖呀~~
    而家帶左佢打針未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢開始發情,約咗後日絶育同打針

      刪除