2022年10月25日 星期二

Mocha絶育前

Mocha 係絶育之前,已經大膽咗好多,敢行出房出嚟,不過見到有貓地昅住,佢又唔太敢出嚟



可能係發情關係,所以佢比較想搵人慰藉,較黐人

唔夠膽出房時候,就留係房,Mango 對佢好好奇




佢見無其他貓係度,佢又會自在啲


呢日我準備整嘢畀貓地食,佢咁啱出咗嚟,等我開餐

我試過整雞胸肉佢食,佢唔鍾意食,只鍾意食罐罐,又試畀吱吱肉醬條佢又唔食


食完晚飯,又引佢出嚟黐吓,仔仔爸又抱佢增進感情



引佢上梳化陪我睇電視,其實其他貓地都好快接受佢,Charco 仔直頭當佢無到,見親佢都掂行掂過,只係佢驚就出手打Charco,奇奇就比較難接受佢,無次奇哥見到佢都會fee 佢,難得Mocha 上咗梳化,奇哥無理佢


佢開始多出嚟活動




引Mocha 埋嚟坐我大髀,點知Minnie 走嚟搞佢pat pat,哈哈

又引佢入房陪我用電腦

某日仔仔爸係房用電腦,見到佢玩個新貓柱



 
朝早開始夠膽出嚟等早餐同係度食
 


依家又可以分六份餐,真好


8 則留言:

  1. 6份7份8份
    都無所謂
    健康開心就得

    回覆刪除
  2. 佢真係好乖呀
    而家做左手術, 好D未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 4日後開始活躍啲,應該係傷口唔痛,無另佢唔舒服

      刪除
  3. 仔仔媽家中貓女,全部都又靚又乖😻😻

    最緊要都係佢地相處融洽就好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家三子三女,無再陽盛陰衰
      佢哋依家都ok,剩係Mocha仲有啲啲戒心

      刪除
  4. Mocha應該好快可以融入家中。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家貓地對佢都無咩,係有貓地係佢身邊會少少驚,以佢性格一定好快融入到

      刪除