2022年10月18日 星期二

天師仔回家了

早幾日帶咗天師仔啲骨灰返屋企,行返屋企時又眼濕了,真係好掛住佢

佢個英文名叫Whiskers,係去睇醫生時用,平時係屋企都係叫佢天師仔


我加咗佢張相上去,同Marble 仔兩兄弟一齊了


只需要準備5 貓晚膳,少咗佢隻碟,好唔慣

 天師仔走咗第一時間就丟咗個舊書包,呢個我見到會一定想起佢

唯一丟唔到就係個貓砂盤,每次鏟砂盤都諗起佢係度離開 ,難忘他的陪伴








係我附近







天師仔離開的當日,同姑仔講︰依家無咗佢,好得閒,唔駛成日餵食,添食,好唔慣姑仔叫我得閒可以落街行吓,但連續幾日都斷斷續續落咗幾日雨,到天氣放晴,心情至好啲

姑仔叫我出街行吓睇吓有冇可以執多幾個返嚟照顧,不過真係估唔到咁快就遇到Mocha

 

8 則留言:

  1. 這種失去摯親撕心裂肺錐心之痛
    只有親身經歷過才能體會

    總之
    他們現在不需再受病魔折磨
    就是好

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白佢哋一定會先離開,但當時真係好不捨同難過

      刪除
  2. 時間係最好令我們習慣傷痛和不捨的治療,而思念仍會永遠長存,但能夠將對天師仔的愛延續到Mocha身上,仔仔媽已經非常了不起,好好保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係只可以用時間嚟沖淡哀傷,佢哋亦永遠係我心同回憶裡面

      刪除
  3. 佢而家係彩虹橋, 無病無痛, 無憂無慮, 仲有 Marble 相伴
    你屋企仲有好多寶貝要你照顧 add oil

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係好彩仲有其他貓,至可以分散啲注意力

      刪除
  4. 天師仔永遠都會在妳心中的!

    回覆刪除