2023年9月19日 星期二

4貓B絶育了

睇住芝麻、花生、黃糖、黑糖一日一日咁成長,佢哋一齊長大,感情一定好好,成日都一齊玩、黐埋一齊瞓













如果四隻都係同性別,我都唔駛咁緊張佢哋絶育問題,但有芝麻呢粒女係度,就要緊張啲,因為聽講貓仔未夠半歲就可以令貓女懷孕,貓女就半歲就可以懷孕,好驚佢哋會搞出貓命

見啲仔對芝麻做埋呢啲動作,其實都唔知係玩定真係想曳曳,又見黃糖成日舔自己嗰度






以前我哋會去ASPCA 啲流動絶育車度絶育,要上網Check 地點,又要天未光就去排隊,不過依家已經無呢支歌仔唱,依家要上網排期,起碼要排4、5個月,排得嚟又驚搞出貓命,又唔想只困住芝麻,我姑仔好努力幫我上網搵啲絶育地方,收費要唔好太貴,因為一般私家診所,絶育費起碼要$800 - $1,000,後來我姑仔搵到間非牟利,收費好平地方,都要約咗成個月

絶育前幾日,我已經放定啲貓籠係房,令啲貓B 見慣就無咁有介心


之前一晚要禁食,我哋都唔想困佢哋係房一晚,唯有收埋啲乾糧,9 貓一齊禁食,一早起身先困4 貓係房,等我哋餵咗啲大貓、食埋早餐,臨出門口前至引佢哋入籠,最擔心係怕難捉黑糖,因為佢最怕人,怕佢一搵到地方匿埋就好難捉佢,點知當我入房時,見佢已經自己走咗入個細籠度,黃糖就伏咗係籠頂同佢玩,咁我就梗係第一時間閂埋門啦,花生同黃糖就扮我畀嘢食佢哋引佢哋入大籠,芝麻就另外捉佢入貓袋


帶佢哋落街、上咗車,芝麻、黃糖、黑糖,一隻貓叫、另一隻又叫,一路行、一路三重奏

絶育地方係一間Cat Cafe,絶育費係男仔就$90,女仔就要$110



啲貓都未瞓醒






已經有人係度等緊




要到7 點至去接佢哋



接佢哋時候,見到籠裡面放咗啲濕糧,不過佢哋無食到



佢哋應該好肚餓,好快就肯食啲濕糧



咁少邊夠食,梗係要再添多啲畀佢哋



見佢哋好快就好似無事一樣,去飲水,仲未夠飽就食乾糧





但見芝麻就不停咁舔傷口



所以仔仔爸攞咗個護膝,剪開當衫畀佢著住,等佢無咁容易舔傷口,都畀佢著咗 5 日






啲仔個pat pat 剃咗啲毛,好似馬騮屎忽,哈哈


依家佢哋絶晒育,我真係安樂晒





10 則留言:

  1. 雖然芝麻個樣係慘慘豬,不過過幾日就會好,而且真係一勞永逸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 預咗會慘幾日,但估唔到啲仔就康復得咁快

      刪除
  2. 這個價錢係平
    好快就無事📿

    回覆刪除
  3. 要照顧咁多毛孩,真係好忙碌!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋健健康康時,其實都唔忙,一但佢哋有病時,就要睇緊啲

      刪除
  4. 佢地第一次去診所, 應該心驚驚 (阿毛)

    回覆刪除