2023年9月15日 星期五

阿B多人錫

呢日星期六,阿B 都係好早起床,阿B 話幫手揀罐頭畀啲貓舅父、姨姨食










阿B︰好啦,就呢三隻味啦




公公開罐罐之前,話要表演“餵金魚”畀阿姐、阿B 睇





知道開餐,連驚人啲貓B 都唔理人走晒出嚟


阿公都唔識做,仲係畀白麵包阿B 食



之後阿B 又眼瞓,畀佢瞓一陣,啲貓地就係度玩


我姑仔一早就知道阿姐會返嚟,話星期六要嚟睇阿B,順便睇吓我4 隻貓B,咁啱因為我大姑爺佢入咗醫院,我二姑奶請一個多星期假由波士頓過嚟探佢大姐夫,所以嗰日就約齊係唐人街飲茶,要見啲姑婆、伯公喎,幫阿B 扮靚靚先見人



有排都未夠鐘,畀阿B 瞓一覺先,連貓地都瞓覺






約係茶樓見,等位中


啲姑婆一見到阿B 好開心,抱住唔放






阿B 只可以食無落豉油齋腸粉、叉燒包皮






飲完茶,我姑仔同阿姐個K 表弟一齊返屋企,我姑仔特別對肥貓情有獨中,所以佢好鍾意Mango 仔






返屋企前,呢個姑婆話之前見阿B 鍾意食蕃薯,所以買咗幾條蕃薯,蒸咗一條畀阿B 食,先同阿B 沖番個靚涼,舊蕃薯就蒸好有得食







之前阿Pat 係group chat 問幾時約食飯,咁我見姑仔橫掂出嚟,就話約埋阿Pat、Stacy 出嚟食飯啦,因為之前我派薑醋畀佢哋,佢哋又送禮物、又封利是畀阿B,而且佢哋都未見過阿B,順道一聚,原先打算係唐人街食,但見好似想落雨,仔仔爸就建議係屋企食,仔仔爸就出去買啲order,買條游水魚返嚟蒸、炒碟菜,同阿B 玩又可以睇吓貓,我哋全部都係愛貓之人



真係好耐無聚過,佢哋都係第一次見Mocha


我哋食緊飯時,阿B 又瞓咗覺


原來之前一日係Stacy 生日,所以我同姑仔出去買咗個蛋糕同佢慶祝



因為真係好耐無聚,大家都傾咗好耐,渡過咗一個開心嘅晚上

6 則留言:

  1. 有小朋友在場,而且大家又係愛貓之人,喺屋企食飯,真係更爽皮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係屋企食又自在舒服啲,講嘢大聲啲都得

      刪除
  2. 睇見你哋相聚一起都感受到好開心,因為能同親朋好友相聚有時都唔係咁容易架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相隔咁耐至再聚吓,又真係特別開心

      刪除