2023年9月13日 星期三

婆婆家staycation

阿姐把頭髮已經成年無剪,又長、又成日會畀阿B 搣頭髮,平時阿姐把頭髮都係喺唐人街剪,所以阿姐要返嚟剪,阿姐諗住橫掂返嚟,一於住多幾日,等阿B 可以親親我哋多啲

呢日女婿特登請假,車阿姐兩母女嚟,我就落樓接佢哋







Mango 仔同阿B 玩





其實阿姐仲要開工,所以佢帶埋部電腦返嚟,佢開工時間係 1︰00 至 9︰00,阿姐話早啲出去食埋lunch 再開工,阿B 雖然黐身,但只要見到媽咪,佢都肯跟我







佢唔多鍾意食白飯呢



之後我同阿姐輪流食飯,一邊輪流帶阿B 去睇金魚




食完飯,行過藥房見到Batman


之後我哋就返屋企,阿B 就開始周屋搞搞震











阿姐開始開工,我就陪阿B 玩,上次L 表姐開Party,我姑仔畀咗呢個貓玩具同條貓隧道畀我四粒貓B 玩,我就開條貓隧道出嚟,諗住阿B 同貓地一齊玩



阿姐開緊工,奇哥去黐住阿姐








有時阿姐一邊做嘢都一邊睇住阿B ,有時未有嘢做,畀啲嘢食氹吓佢,同佢玩吓














後來阿B 捐咗入條貓隧道入面,仲kick 住咗,阿姐send 條片畀我姑仔睇,笑死佢









阿姐陪佢入房玩一陣就氹佢瞓覺





只係瞓咗一陣,好快就醒咗





阿姐見到Starbucks 有買一送一,阿姐又想試啲新口味,就抱住阿B 去對面間Starbucks買,點解有三杯﹖阿姐叫咗兩杯凍飲,啲staff 沖錯咗一杯熱飲,所以畀埋我哋


到公公放工返嚟,佢依家開始認人,唔畀公公抱喊呢


我買咗士多啤梨畀阿B 做飯後果



臨瞓前玩多陣,就推張床褥出嚟畀佢兩母女瞓





花生嚟陪阿B 呢,不過畀阿B 嚇走咗


呢幾日,四隻貓B,只有花生最唔怕生,黃糖後來都出嚟玩,芝麻同黑糖就一直都係成日匿埋



待續…


12 則留言:

  1. 阿B可能以為搬開個玩具,奇哥就會埋去佢度,點知奇哥走佬😂

    最後段片係花生?大隻咗好多呀😻

    回覆刪除
    回覆
    1. 四粒貓B 大隻咗好多呢,上個星期仲已經絶咗育

      刪除
  2. 阿姐帶埋阿B回娘家,熱鬧又好玩。

    回覆刪除
  3. 你家好多貓貓🐱BB同貓貓都玩得埋一起😍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家養咗9隻,個女屋企都有4貓2狗,所以個孫女習慣見貓,唔怕貓貓

      刪除
    2. 真係好多呀!一定好忙😀

      刪除
    3. 養貓唔似養狗咁,又要帶出街,所以除咗要剷多啲屎尿之外,都唔會因為多貓而特別忙

      刪除