2023年9月23日 星期六

呷醋Mocha

自從4 貓B 嚟咗屋企之後,Mocha 好呷醋,佢好唔鍾意啲貓B,啲貓B 係佢身邊,佢會出手打貓B

開始會避得遠遠




又鍾意匿埋









開始鍾意黐住老豆








佢依家多數鍾意留係房,係呢度瞓






平時唔會上我張床度瞓

佢依家好鬼燥底,摸吓都唔得,成日發脾氣

以前佢好黐人,我哋睇電視佢會嚟黐住,鍾意摸摸




最敝係佢燥到成日撩交打,唔係同奇哥打交,就係同Minnie 打交,成日打到一地都係毛,一睇啲毛就知道打得幾激烈












Mocha 會去兇貓,但有時又唔係一定係Mocha 去撩交打,係Minnie 去打Mocha,可能因為見Mocha 之前打過佢,所以有時係佢特登去打Mocha,其實貓B 未嚟時都會打交,但就無依家咁嚴重


依家我係房用電腦,無貓B 係度,佢又嚟黐住我,畀我摸摸



見到Mocha 依家咁唔開心,我都好唔開心,我已經成日輔導佢,要佢接受啲貓B,因為佢哋仲要一齊相處好多年,希望佢可以快啲接受佢哋,唔好成日唔開心,做番以前愛黐人Mocha



13 則留言:

  1. 貓咪都好有性格,希望Mocha會慢慢開心番。

    回覆刪除
  2. Minnie真係驚到成個身都側晒呀,陰公!

    係呢,Mocha有冇同邊個friend啲呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Mocha無同邊個friend,似以前Marble仔,不過Mocha 就倀雞好多

      刪除
  3. 三色公主永遠霸道小氣
    要爸媽只愛佢一個
    瞄瞄mina阿水
    都係咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我 Daisy 都一样

      刪除
    2. 原來啲三色貓咁小氣,我已經成日氹佢,同佢傾計,都係發脾氣,要佢自己走嚟黐人要人錫

      刪除
  4. https://m.youtube.com/watch?v=BBmz-B5kSO8

    回覆刪除
  5. 無啦啦升左級, 所以唔開心?

    回覆刪除