2024年8月21日 星期三

阿B 的兩日一夜 — 上

因為女婿要嚟紐約睇佢鍾意嗰啲簽名會,所以佢哋一家三口會嚟過一晚,知道要同阿B 相處兩日一夜,驚阿B 唔跟我,阿姐叫我去圖書館借定啲書仔同佢一齊睇,搵到本佢鍾意蟲蟲書


阿姐出門口前,叫阿B 攬吓Macy 家姐


阿姐先車女婿去會場,至返嚟屋企,我哋落樓下接佢哋


阿B 塞晒塊薯餅係個咀度


上到嚟同Mango 舅父打招呼




阿B 見到Mocha 匿咗係度,用手指住佢


之後就開始週屋搞搞震




親親啲貓舅父







阿姐想繼續睇埋套港劇,但阿B 唔比媽咪睇,仲幫佢閂電視,哈哈


之後入房走上我張床,我同佢玩,佢玩得好開心



順便同佢換尿片,換完尿片,點都唔肯著番條褲,奇哥同Minnie 都嚟八吓阿B 




佢玩咗一輪,又走出廳度玩



我見到Minnie 自己係度玩



要同阿B 著番條褲,我哋出去食越南餐,試新開











食完嘢之後,我同阿姐推埋阿B 去行街,阿B 就瞓咗覺,後來女婿行完佢個show,搭subway 返嚟,我哋去接佢,返到屋企,阿B 玩多陣就同佢沖涼


沖完涼又係唔肯著褲


夠鐘要餵9 貓地,阿B 又嚟幫手



餵完貓地,我哋就開飯,特登煲咗湯畀阿姐飲,煮咗阿姐鍾意食苦瓜


阿姐話想個女試吓食唔食苦瓜,佢食落口,最後都係“螺”番出嚟


只食咗少少就唔想食,落地捐檯底


食完飯,Minnie 鬼咁黐身,又去黐女婿,又去黐阿姐






我返咗入房,阿B 走入嚟搵我玩,佢好鍾意我陪佢玩


待續…


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 除咗炒苦瓜同個老火湯,其他都係外賣,又要遷就個老番女婿既口味,覺得個女少食唐人住家飯,特別整畀佢食

      刪除