2024年8月15日 星期四

發現大肚貓

由前年係屋村個garden 帶咗Mocha 返屋企之後,都已經唔覺個garden 再有貓,連之前嗰隻三色貓都唔多見,直至到今年5 月又見番隻三色貓,不單見番隻三色貓,仲發現多咗幾隻貓





見到呢隻貓勁靚,應該係貓女嚟,又係好細細粒,好似Chewy 咁



之後仔仔爸就開始餵佢哋,其實garden 有個男人都有放乾糧畀佢哋,所以仔仔爸就隔日放罐頭畀佢哋食


呢隻禮服貓我覺得佢年紀有啲大,佢塊面、眼蓋有啲傷痕



我覺得呢隻貓唔太怕人,因為我見有人係佢身邊行過,佢都唔太驚,可能以前有主人,但被棄養



仔仔爸一直只放糧水,唔會同啲貓接觸











上個月尾,仔仔爸留意到隻靚貓女個肚凸凸,懷疑佢大咗肚,仔仔爸話之前都見過隻黑貓“騎”過佢



所以佢通知敏姐,叫佢搵啲義工嚟捉佢,以前呢度啲流浪貓,都係敏姐搵啲義工幫手捉貓絶育

早兩日敏姐話啲義工嚟捉貓,叫仔仔爸幫吓手,個義工講呢日只會捉隻貓女


但睇落貓女又唔覺肚大


最後都成功捉咗,個義工話遲吓會再嚟捉其他貓


今日仔仔爸放工泊好車,行過garden,又見到個義工,以為佢哋嚟捉其他貓,原來佢哋發現隻貓女有谷奶情況,估佢已經生咗貓B,所以特登嚟睇吓,終於發現到呢5 隻小貓B,陰公囉,5 隻貓B 起碼兩日無奶食,仔仔爸目測5 隻貓B 都仲生存,佢哋仲有喵喵叫,希望佢哋可以繼續存活


後來個義工打電話畀敏姐,話啲貓B 已經送番畀貓女餵奶,義工仲話隻貓女好黐人,將來絶育後會幫佢搵領養

聽到呢啲消息真係好開心,依家希望5 小B 可以平安長大,我諗如果遲多一日,啲貓B 一定會餓死,仔仔爸問個義工幾時會嚟捉其他貓,個餵貓男人話佢會take care 其他貓,但仔仔爸話,呢度一日有貓,啲衰人見呢度有貓,又會棄貓係呢度,所以叫啲義工嚟捉走佢哋,最後個義工話下個星期會嚟再捉貓,會幫佢哋治療,而且我都唔希望再有流浪貓係街流浪


8 則留言:

  1. 呢個世界周圍都有被棄養嘅動物,幸好有你們等有心人。

    回覆刪除
  2. 真係好彩,及時揾到5隻貓B,希望佢地會遇到好人家。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 已經係義工度,佢哋會幫佢哋搵領養,而且我已經9 隻,無咩必要都唔想再加貓

      刪除
  4. 希望貓媽媽同BB都搵到好主人🙏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓媽媽又咁靚女,啲貓B 又咁得意,一定好快有人帶返屋企愛錫

      刪除