2024年8月27日 星期二

奇哥入門八週年

Marble仔、奇哥仔兩個都係喺我住緊楝大廈唔同樓層度抱番屋企,兩個都係喺9 月勞工節之前入屋,所以唔會唔記得



睇番佢同啲已經去咗彩虹橋三位哥哥,都真係好感觸








我覺得我好似好少同佢影個人相,因為佢多數都係瞓覺






唔多覺奇哥佢會自己摷玩具玩,不多佢都好鍾意撩事鬥非






Minnie 係倀雞妹,一啲都唔好惹



有時又會畀人兇番轉頭


佢同Chewy 感情最好,佢好錫Chewy





奇哥有時都好黐人





佢有個怪癖,佢好鍾意舔紙張、膠袋


舊年佢又耳血腫,有段時間佢又舔自己啲毛,唔知係咪佢平時都唔係食得多,所以佢啲免疫能力比較差,只希望佢可以食多啲嘢,健健康康咁陪伴多我八年、再八年





10 則留言:

  1. 我覺得啲貓貓打交好攪笑,成日好似慢鏡咁,突然就出手🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似以前睇黃飛鴻vs石堅咁,一邊耍招、一邊兜圈對峙

      刪除
  2. 快樂時
    希望時間過得慢
    悲傷時
    希望時間過得快
    希望一切都係好
    不好的事情不要發生

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講得好啱呀,希望永遠都咁好,唔好有變

      刪除
  3. 祝奇哥健健康康,同細佬妹相處融洽!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢對嗰4 粒細佬妹都ok 既,前日仲見奇哥幫黑糖舔頭仔呢

      刪除
  4. 貓貓真係好鍾意瞓 , 我小時候家中也養兩隻貓 , 冬天抱住佢取暖好舒服.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係隻隻貓都鍾意人抱,啲貓鍾意黐人都已經係好難得

      刪除
  5. 一定要身體健健康康長命千歲啊💪🏻

    回覆刪除