2024年8月23日 星期五

阿B 的兩日一夜 — 下

仔仔爸買咗榴槤畀阿姐食,阿B 之前都食過,但今次初頭唔食,最後佢都食咗兩啖




除咗4 隻貓B 同Chewy 仍然驚驚匿埋唔出嚟,Mocha 都開始出番嚟,阿B 仲想幫Mocha 梳毛毛




又有Blueberry 食


女婿去咗沖涼,就推定張床褥出廳,張床都好好玩



因為開咗冷氣,要阿B 換番套長袖衫瞓覺,睇阿B 幾咁曳


第二朝,女婿仲要去睇展覽,阿姐要帶女婿去搭subway,我就睇住阿B,好驚佢瞓醒咗要搵媽咪



畀公公嘈醒咗,阿B 醒咗,佢一直無起身,係度玩吓手指,發吓吽哣


花生、黃糖出嚟睇吓阿B 





當時阿姐都仲未返嚟,好彩佢無扭計


阿姐已經差唔多返到嚟,途中佢買咗杯Cappuccino Blast 畀我,阿姐知我鍾意飲,但平時我唔會買嚟飲,我一個自己飲晒實肥死,咁可以同阿姐share


阿B 一起床就有腸仔包食


阿B 幫手倒糧畀貓地


之後阿B 又入我間房,上床大玩特玩



後來我同阿姐帶阿B 去唐人街行吓,難得阿B 竟然肯落地拖手自己行


阿姐鍾意飲虎堂啲珍珠奶茶,阿B 幫手“嘟”卡


我哋去咗Food Court 買啲小食食吓



其實阿B 都幾聽話,阿姐去咗買嘢食,之前同佢講要等媽咪返嚟至可以飲奶茶,佢真係等到媽咪返嚟至指要奶茶飲




佢又坐唔定,又要落地玩


我哋又去Subway 站接女婿,阿B 又肯自己行,一邊行、一邊睇吓白鴿


行行吓已經攰瞓咗覺,我見到阿B 瞓著都係度笑,襯佢瞓咗,阿姐一家就早啲執嘢返屋企



阿姐話有啲塞車,所以去咗個商場想買嘢食,阿姐話呢個商場佢哋都去過幾次,原來Food Court 嗰邊有兒童遊玩區,話阿B 話得好開心,仲玩到唔願走






又玩到攰晒



女婿買咗呢件Oreo Cheese Cake 返屋企食





又食到變污糟貓




食完又有Blueberry 食,個Blueberry 喺係行唐人街時買,又真係幾甜


希望阿B 係公公婆婆屋企呢兩日一夜,玩得開心啦

10 則留言:

  1. 阿 B 都好乖,有喵喵陪玩,一定唔悶啦!😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢自己識得週圍搞搞震摷嘢玩,佢點會悶

      刪除
  2. 小B真可愛,冇時停,又食得又玩得.

    回覆刪除
  3. 哎唷 ... BB食榴槤食得好滋味啊 ! 仲識餵媽咪食好乖 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有時會餵爹哋媽媽食,但有時又唔肯畀爹哋媽媽食,好鬼衰架佢

      刪除
  4. 高糖分的唔好食太多
    會hyper的
    食少少就好了

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都覺得有啲嘢係唔應該畀阿B 食,不過啲後生女唔理得咁多

      刪除
  5. 屋企有個小朋友真係特別開心😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 間中玩吓就開心,要長期湊好攰嗰喎

      刪除