2024年10月2日 星期三

同阿B 去水族館

 星期日約咗阿姐一家三口去行水族館,阿B 肯畀爹哋紥頭髮,著咗條靚裙仔



阿B 係車度百無聊賴,又摷媽咪個袋,摷銀包嚟玩



阿姐一家先到水族館,係Lobby 等我哋


阿B 條裙仔好靚


終於等到公公婆婆嚟喇



見到我哋仲係好怕羞


唔畀公公抱,驚驚喊













行行吓,阿B 見有其他小朋友,佢好想小朋友同佢玩



去睇狐獴




公公又同佢玩


狐獴旁邊有兒童遊樂區,阿B 又係玩得好開心


















去Gift Shop 行吓










之後去咗食個遲午餐













我哋未食完阿B 就瞓咗


之後阿B 要同佢爹哋say goodbye,因為阿姐同阿B 要跟埋我返屋企,行車途中阿B 唔瞓覺仲扭計呱呱嘈,阿姐又無零食係身,公公唯有搵間舖頭,去買零食、Juicy 畀阿B 坐車食





阿B 肯請我食芝士餅,我贊佢good girl,之後佢係咁請我食,佢想我讚佢



點解阿姐同阿B 跟我返屋企,因為阿姐個好姊妹Tracy,由Florida 返嚟三個星期,佢約咗呢個Weekend 聚吓,見吓Tracy 同佢個BB 仔,再加上我生日,所以阿姐、阿B 會係娘家住一個星期

女婿要同個女分開一個星期,女婿諗到見唔到個寶貝女一個星期,已經好唔捨得了


待續…

8 則留言:

  1. 今日阿B做型,變成個漂亮小女孩,唔係咁似BB啦!

    回覆刪除
  2. 可以賺到同阿姐、阿B相處一星期,爽呀!同小朋友相處,真係住埋一齊至快啲friend到! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 個衰妹好快就黐我啦,不過佢真係好百厭,就嚟頂唔順,哈哈

      刪除
  3. 亞B著裙仔好可愛靚女 , 咁多人倍BB去水族館玩好熱鬧 .

    回覆刪除
  4. 我呢條裙仔真係好靚呀😍

    回覆刪除