2024年10月5日 星期六

婆婆家Staycation — Start

一返到屋企,阿B 一見到奇奇舅父,就好興奮,仲搵梳要同奇舅父梳毛







幫奇舅父梳完毛,就同Mango 舅父梳


阿姐畀提子阿B 食


嗰幾隻細貓一早嚇到匿埋晒,除咗花生匿咗係度一陣,一見阿B 想行埋去就即刻走貓


之後我陪埋阿姐、阿B 一齊沖涼


阿B 沖完涼,就週屋搞搞震



咁阿B 都有幫手添貓糧





公公又畀嘢食佢醫肚





臨瞓前仲有榴槤食呢


之後阿姐氹阿B 瞓覺,睇佢幾反瞓



阿姐呢朝好早就起咗身,佢見芝麻伏咗係被面


阿姐襯阿B 仲未瞓醒就去打機,Mango 仔去陪住阿姐





阿B 瞓醒又幫手添貓糧


我整番熱啲炒麵畀佢兩母女食




之後一齊出街要幫阿B 買過個水杯,阿B 好鍾意騎膊馬,唔鍾意坐車仔



經過公園先同佢去玩一陣




佢玩到唔肯走,我諗住攞包Juicy 引佢走,點知佢攞咗包Juicy 都係唔肯走,好蠱惑





去唐人街買咗個麻辣燙返屋企做lunch


返屋企,同佢換尿片,但佢唔肯著番條褲,一個唔愛著褲小朋友,哈哈



阿姐要開始開工,我就要睇實呢隻唔著褲百厭星,見佢週屋又搞嘢、摷晒啲嘢出嚟,真係好想打暈佢



阿姐做做吓嘢肚餓,搽花生醬整多士食,阿B 見襯媽咪食嘢都唔抵得要食埋一份


晚飯都食咗幾多


食完飯公公又畀嘢佢飲



又齊齊去沖涼,沖完涼我見阿姐個鼻好多黑頭,幫佢黐鼻貼,阿B 幫手撕落嚟


奇哥真係好黐阿姐,會去陪住、黐住阿姐



待續…

10 則留言:

  1. 唔肯著褲嘅小朋友🧒🤣🤣

    回覆刪除
  2. 阿B鍾意婆婆屋企,所以唔著褲都覺得好自在!

    回覆刪除
  3. 阿B好食得,食唔停。哈哈.......

    回覆刪除
  4. 公公好錫亞B時時都同佢玩 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 本身佢好鍾意小朋友,加上嗰個仲係自己個孫,而且咁少見,難得可以相處咁多日

      刪除