2024年10月13日 星期日

唔會忘記天師仔

養過咁多隻貓,我始終最愛天師仔,對佢真係唔會忘記,佢喺係我2009年生日後不久帶番屋企,亦都係喺2022年,我生日前一日離開,所以真係好難唔記得,佢已經離開咗我兩年









記得帶天師仔個遺體去診所時,有要求要佢手印同毛髮,但去攞骨灰時候又唔見有,以為係大家溝通上有錯誤,點知兩個月後,個手印同毛髮至寄番畀我

每次睇番啲相,記起佢姿態動靜,都好掛住佢,忍唔住眼濕濕


6 則留言:

  1. 隔空給你一個擁抱,不要太傷感,相信天師仔在彩虹橋會開開心心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 養佢哋既時候都預咗佢哋會先離開,見佢哋有病辛苦,離開都係一種解脫,都要接受

      刪除
  2. 夢中見

    我明白你的心情
    我每天返工放工
    都同電視櫃的骨灰講
    我返工啦,你地乖乖地
    我放工啦,一陣開飯啦

    回覆刪除
  3. 妳的心情我也感受到 , 我的愛犬離開我十幾年 , 有時想起心情都唔開心 , 好難忘記從前跟牠生活點滴 . 書枱上仍放著牠的相 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 相處咗十幾年,已經係家人,離開咗一定會好懷念

      刪除