2024年10月7日 星期一

婆婆家Staycation — My Birthday

呢日係我生日,朝早阿B 一起身,阿姐就叫阿B 抱抱我





食腸仔包做早餐




又出街去行吓,每次出街都要同阿B 講數,要紥辮仔、坐車仔至有街去


見到有間日式便利店,入去行吓,同門口隻大貓公仔影相







有啲日式便當賣,想買定返屋企做lunch,但覺得唔係好吸引,無買,去Paris Baguette 買咗幾件Cake,之後阿姐肚仔痛,入間Coffee Shop 買杯嘢飲兼借厠所用



一要佢坐車仔佢又唔高興


返屋企前去唐人街買咗壽司同鰻魚飯做Lunch,返到屋企見到花生匿咗係呢度



阿姐話阿B 未食過鰻魚飯,阿姐本身對鰻魚麻麻地,我同阿B 一齊share,佢又好鍾意食喎




因為係我生日,阿姐唔駛我煮飯,叫外賣韓餐返嚟食,公公要開OT,咁我哋先食






等公公收工返嚟食完飯,我哋就食cake






阿B 又“了”晒啲士多啤梨嚟食





第二朝一瞓醒,阿B 就好百厭,又走去擒上窗台


Chewy 見到阿B 都無走,仲畀阿B 摸摸


啲貓地都開始無咁驚啦



連Chewy 都返出嚟搵佢阿娘







Mango 仔就成日匿係梳化布底


又入房搵我,上我張床度玩


阿姐想食粥同牛脷酥,所以齊齊落去買,阿B 有街去會自己去攞鞋畀人幫佢著








呢條友仔真係好百厭,睇,將貓地啲糧倒晒,搞到貓地都無啖好食



Mocha 陪佢瞓晏覺



呢日公公早收工,帶阿B 去公園玩,阿B 竟然肯跟公公婆婆,唔搵媽咪










一放佢入車仔就即刻瞓咗


返到屋企又有Chips 食



要收床裖開飯,阿B 同Minnie 一齊坐床裖車車






開飯喇


要追住餵呢隻百厭星




食飽飯至去沖涼



沖完涼公公又整生果畀阿B 食










待續…

7 則留言:

  1. 生日快樂🎂有阿B係處,你果日一定更加開心🥳

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,平時係屋企清靜慣,阿B 係度就好唔得閒,哈哈

      刪除
  2. 小朋友最可愛同珍貴嘅地方,就係簡單直接,錫佢又肯花心機陪佢,就會喜歡你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 生日快樂仔仔媽!祝健康滿滿,心想事成!

      刪除
    2. 多謝,阿B 都好快同人熟,佢都鍾意黐住我

      刪除
  3. 生日快樂 ! 祝妳身體健康 ! 事事如意 !

    回覆刪除