2014年12月14日 星期日

天師仔入門五年了

十月中,係天師仔入門o既記念日,但今年要照顧Marble仔,佢阿娘我又茅記性,都唔鬼記得咗

好老實,同天師仔影相真係比Charco仔少,佢無Charco仔影相咁上鏡,佢係真貓靚仔過影相o既呢

呢個位置係佢o既寶座,佢好鍾意係呢個位望街







影得最多都算係床照











愛貓兜同貓抓板呢





一開個新抓板俾佢,就抓不停


愛週屋hea








夜晚佢多數返自己房(入牆衣櫃)度瞓


雖然Marble仔入咗門,但我係唔會偏心,一樣咁錫佢

都係嗰句,希望三貓可以健健康康,可以比我哋愛錫好多好多年





22 則留言:

  1. 天师仔都好靓仔呀~
    我都祝佢健康快乐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,都係間唔中至影到佢一兩張靚仔樣

      刪除
  2. 梗系覺得天師仔個樣矇朦地,似on 直少年

    回覆刪除
    回覆
    1. 仔仔爸成日話佢似瞓唔醒,佢真係好乖幾純o架

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔知佢幾多歲,係樓下時我都餵咗佢一年,即係起碼佢都有7歲

      刪除
  4. 10月ge事,E+先記得到 = =||
    要補償番 ... 10粒零食la ;p

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 好like佢哋啲手仔腳仔,我成摸佢哋,不過天師仔唔係咁鍾意人搞佢對手

      刪除
  6. 恭喜晒天師仔過了幸福的5年仲有好多個5年等著你啊

    回覆刪除
  7. 三貓一定可以得到你們很多很多年的愛錫的...

    回覆刪除
  8. 媽媽太多嘢分心啦 haha
    天師仔有你呢個媽媽, 佢可以幸福好多個5年 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢阿娘我,又懶、又無記性,好鬼無用

      刪除
  9. 其實我覺得天師仔同Charco仔好似,有時真係分唔到呢

    回覆刪除
  10. 好耐冇嚟探你,原來增加了新成員Marble仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳好嗎﹖Marble仔入門幾個月,初頭以為佢係女仔,好搞笑

      刪除
  11. 時間過得真係快 , 咁快就五年 , 証明快樂嘅時光過得特別快呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,時間過得真係好快,但又唔想過得咁快,希望三隻仔都可以陪多我好多好多年啦

      刪除