2014年12月11日 星期四

Charco仔與天師仔

Charco仔同天師仔已經相處咗五年,佢哋都唔算好相親相愛,只可以話佢哋相處融洽

會一齊hea












會一齊睇街望雀





有嘢齊齊霸



會一齊瞓,但唔會黐住瞓






 好少可逼埋同一個地方







有時又會幫對方舔毛,不過多數都係Charco仔幫天師仔舔


好多時舔舔吓又會打大交





Marble仔仲未睇慣佢哋o既相處模式呢
 

 哈哈哈





12 則留言:

  1. 吓。。。。咁快5年,我同你做卜友無耐你就收養天師,咁我地都傾左5年~

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間真係過得好快,但又唔想過得咁快,唔敢想像佢哋會離開我

      刪除
  2. 回覆
    1. 相處咗五年,算係有啲啲疏離,但有啲啲親蜜咁囉

      刪除
  3. 我兩隻仔都係啦,唔相親相愛,仲成日你追我逐

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然希望見到貓地可以攬頭攬頸,就算唔會,見到佢哋追追逐逐咁玩,都開心o架

      刪除