2014年12月23日 星期二

聖誕鹿來了

早排同阿姐去“鳩嗚”,見到個寵物Reindeer頭飾好鬼平,諗住買o黎比Tofu

不過送比Tofu之前,當然又整蠱吓三隻仔啦

天師仔



Marble仔




Charco仔





上個月尾係“感恩節”,波士頓表姐搞 Baby Shower Party,所以可以攞個頭飾比Tofu






仲攞埋零食槍同佢玩







Tofu又識比手手


仲識 Rollover,不過身型巨得滯,Roll唔晒,哈哈


Tofu 俾我哋煩咗成日,攰到佢呢


表姐下個月就生B,期待四月份 Baby Boy 百日宴,再去波士頓探 New Baby 同 Tofu

阿姐送俾我的聖誕禮物


聽日就係平安夜,係度祝大家 Merry Christmas


24 則留言:

  1. 个头饰都係啱Tofu多d~
    Merry Christmas

    回覆刪除
  2. 對角for貓貓太大啦...hhashhaha...唔怪得屎晒臉啦...hahaha
    Merry X'mas!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個size係比狗狗的,俾人整蠱,梗係俾面色過我哋睇啦

      刪除
  3. 好可愛的鹿仔貓&鹿仔狗!^0^~
    平安夜愉快!~

    回覆刪除
  4. 貓地們 : 好重呀!!! XDD 
    MERRY CHRISTMAS~~ 

    回覆刪除
  5. 呀姐真係好有你心 , 呢份聖誕禮物你一定好鐘意呢~!!
    祝你哋一家人聖誕節快樂~!!!!!!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個衰女包好有我心,佢買俾我啲嘢,好多我都唔捨得用,聖誕快樂呀

      刪除
  6. 回覆
    1. Merry Christmas,妳一定會去食聖誕大餐啦

      刪除
  7. 遲咗上嚟, 聖誕過咗, 咁我預祝你新年快樂啦 XP
    個頭飾戴喺天師仔 & Charco 仔度都好 sharp 呀
    Tofu 又乖又靚仔, 真係好想攬吓佢 hehe

    回覆刪除
  8. Tofu好cute啊!又好笑容,出街一定溝死女!XDXDXD~

    回覆刪除