2014年12月6日 星期六

愛瞓梳化

近排夜晚Marble仔已經唔愛上床陪我瞓,初時見佢瞓係餐枱椅


但佢依家愛瞓梳化了,平時佢都鍾意係梳化度hea







已經唔介意同其他貓一齊係梳化度瞓


最窩心係,我哋係梳化睇電視,佢會主動上o黎黐到實









唔知天師仔有無“唔抵得”呢


 哈哈哈





26 則留言:

  1. 唔抵得係好事, 有競爭先有進步啊.

    回覆刪除
  2. 佢唔入房瞓,你咪出廳瞓囉 (^_-)

    回覆刪除
  3. 天師仔真係好唔抵得咁喎,哈哈......

    回覆刪除
  4. 見到貓咪咁, 真係覺得好開心, 可以講因禍得福, 以前個衰主人一定對佢好差, 無啖好食又唔理佢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前啲嘢唔好諗,最緊要佢依家都算好幸福

      刪除
  5. 嘩,咁即係佢與兩個仔開始習慣,佢唔使再匿在床..
    好事

    回覆刪除
    回覆
    1. 個床底我封咗好耐,但有時兩隻烏卒卒追佢時,會跑返入阿姐房張床上,貓哋就唔會再追撃

      刪除
  6. 回覆
    1. 證明呢個屋企俾到安全感佢,除咗俾兩隻烏卒卒追時

      刪除
  7. 回覆
    1. 個屋企就適應得好快,係同兩貓適應慢啲,我估佢之前係舊主人度都係得佢一隻貓

      刪除
  8. 睇嚟 marble 仔跟天師仔 & charco 仔都相處得唔錯喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 話相處得好又唔可以咁講,只可以話“你唔範我,我又唔範你“咁囉

      刪除
  9. 回覆
    1. 自己又唔愛黐人,但又唔抵得Marble仔黐阿娘

      刪除
  10. marble 仔好o爹人呀
    我果隻仲未抱到
    睇見你地咁痴纏
    真係恨屎我喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都終放有隻比較黐人o既貓,佢黐吓我,我真係好開心o架,阿B雖要好長o既時間至可以信任妳

      刪除
  11. 回覆
    1. 佢都係一時時o架咋,佢肯黐吓我時,我真係好開心o架

      刪除
  12. 最後張擦鞋仔相勁好笑!!你又好啦, dingding從來唔痴人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黐人o既貓特別抵錫,開始偏心佢了

      刪除