2014年12月16日 星期二

食魚o既貓

Charco仔愛食海鮮,蝦、蟹係佢至愛,仲要食新鮮的,但魚就唔係咁愛,最多只食一啖,天師仔就所有海鮮都唔愛,只愛食雞

平時會買游水側魚返o黎清蒸,但我哋一家三口,只愛食魚肉,魚腩、魚頭都唔食

見Marble仔呢隻為食貓,鬼咁為食,成日走埋枱八我哋食咩,又會偷肉食


所以今次蒸魚,蒸好就起咗啲魚腩出o黎,睇佢食唔食


睇,食到津津有味呢






咁以後個魚腩就唔會嘥咗了,益咗隻為食貓有魚食









20 則留言:

  1. 人猫share食唔嘥嘢……good!

    回覆刪除
  2. 每個貓都有各自喜好, 唔冼爭, 又唔會嘥....

    回覆刪除
  3. good ar, 大家各有喜好, 唔洗爭食之餘, 又可以 o趙哂成條魚
    原來......呢個世界真係有唔食魚嘅貓架 hahahah

    回覆刪除
    回覆
    1. Charco仔有時嗅到小小腥味,都會走埋枱嗅吓,天師仔真係對海鮮無反應,所以真係有唔食魚o既貓的

      刪除
  4. 回覆
    1. 天師仔真係對海鮮無反應,所以真係有唔食魚o既貓的

      刪除
  5. 我家的ding唔識食, 除左貓糧之外唔食任何嘢, 包括新鮮魚=="

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪好似我家天師仔囉,佢都係其他嘢都唔食,但都會食少少火腿

      刪除
  6. 我依家先知.............唔係隻隻貓都鐘意食魚 , 哈哈~!!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 食時都唔算好猴摛,但要想食時會好緊張,吖吖嘈

      刪除