2015年1月12日 星期一

等掃碟

至從Marble仔入屋後,三貓開始有罐罐食,每朝都有罐罐做早餐

Marble仔等食中




三貓開餐





Marble仔一食完自己嗰碟,就想搶食隔離Charco仔嗰碟


等到Charco仔唔食,佢就幫手執手尾


平時天師仔食得最慢,Marble仔唔敢搶,因為仔仔爸昅住,唯有等


終於有得食




碟碟都掃乾淨





26 則留言:

  1. 點解現在有罐罐做早餐呢? Marble仔唔夠營養嗎? 還是牙齒不好啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前兩貓都唔係太愛食罐頭,由其Charco仔,只食一兩啖,開咗o既罐唔會再食,覺得好浪費,依家Marble仔愛食罐罐,所以咪齊齊食囉,兩隻仔唔食,Marble仔都會幫手食,唔怕浪費

      刪除
  2. 同妙妙一樣,食完自己果罐,仲要清埋阿哥果罐先安樂,我怕妙妙食得太多,次次Bill 行開都要收碟

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到佢哋咁, 第一時間就諗起妙豬 haha

      刪除
    2. 我都係第一時間唸起妙豬呀哈哈

      刪除
    3. 所以Marble仔入屋只有四個幾月,已經重咗幾磅

      刪除
  3. Marble 仔食得好快, 仲想嗱嗱淋幫 Charco 仔洗碟 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔算好快,係天師仔食得“姿油”唧

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實都係一罐細罐三份分,會開兩罐唔同味,剩的留o黎做宵夜

      刪除
  5. 回覆
    1. 以前就係Charco仔只會食一、兩啖,開過個罐又唔會再食,好浪費,佢哋至無罐罐食,依家咪好囉,有隻為食貓可以執手尾

      刪除
  6. 我每次餵罐頭, 都唔多, 因為有次我家少爺眼闊肚窄, 獲利回吐

    回覆刪除
  7. 點解依家先有罐罐食嘅?
    Marble 好乖喎
    我兩隻仔會互搶㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前兩貓都唔係太愛食罐頭,由其Charco仔,只食一兩啖,開咗o既罐唔會再食,覺得好浪費,所以唔買過佢哋食,依家Marble仔愛食罐罐,所以咪齊齊食囉,兩隻仔唔食,Marble仔都會幫手食,唔怕浪費,咁烏卒卒兩貓又唔怕Marble仔搶,由得佢搶,好乖仔

      刪除
  8. 等食都咁乖, 我隻ding我打開個櫃開始已經開始跳高!haha..
    之後等掃碟都等得有禮過人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 等食時Marble仔好緊張o架,會呱呱叫,有人昅住,唔係一早伸個頭埋去頂開貓搶食啦

      刪除
  9. 回覆
    1. 無浪費呢,好抵錫,不過佢真係重咗好多,只係短短幾個月

      刪除
  10. Marble 仔真係好珍惜食物 , 一啲都唔會浪費呢 , 卡卡~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係佢大食,食多多都唔夠,我成日話佢係“金魚肚”o黎

      刪除
  11. Marble仔真係好有衣食呢。

    回覆刪除