2015年1月18日 星期日

第三隻Da Bird

天師仔好鍾意玩Da Bird,成日要人同佢玩

第一隻Da Bird係貓友送的







玩到甩晒毛


之後買咗隻refill 返o黎












連Marble仔都鍾意玩,但佢就無天師仔咁爛玩同咁瘋狂


呢隻Da Bird都算玩咗好耐,我盡量都唔俾佢咬住,所以至咁襟玩

但玩咗咁耐點都有玩殘o既一日

舊年年頭時,貓友又寄o黎一大盒禮物比我哋,又有Da Bird一隻


我覺得呢隻色o既Da Bird吸引天師仔多啲,開呢隻過佢玩時,佢玩得特別興奮
 



天師仔鍾意匿係布簾後面玩


不過我覺得呢隻Da Bird 啲毛骨無咁硬,好快又俾天師仔斷晒啲毛

又要去買refill 返o黎過佢玩了




18 則留言:

  1. 我覺得出產da bird 的生產商好聰明,出產呢d一玩即爛的玩具 ~>_<~

    回覆刪除
  2. 人貓一齊玩 Da Bird, 可以當運動, 健康呀 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 不停咁fing,一定無晒啲“bye bye肉”,哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 天師仔真係好鍾意玩,日日都逗我同佢玩

      刪除
  4. 我家貓貓而家已經唔肯玩

    回覆刪除
  5. 貓地真係好鐘意玩雀仔,買一隻爛一隻=_=

    回覆刪除
  6. 之前上網睇講到da bird係貓界神級玩具必定瘋狂, 攪到出面斷晒貨, 好啦終於比我買到啦, 但落響3分鐘熱度既懶貓身上只係玩左一次, 之後毫無反應, 我自己就好似傻婆咁日日攞出黎fing....=="

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係隻隻貓都鍾意玩,有時特登買咗嘢俾貓地,貓地又唔鍾意又真係幾無癮

      刪除
  7. 回覆
    1. 天師仔好鍾意玩,日日都逗我同佢玩

      刪除