2015年1月22日 星期四

Marble仔初入門時

其實帶咗Marble返屋企,我都無持別困佢係房,除咗做完剝牙手術之後嗰三個星期

呢輯相&影片,係Marble仔入門頭個兩個幾月時

Marble仔好快就週屋走,週屋探索,會玩玩具













又愛嗲住我



又唔怕陌生人,可以任摸,表姐仔好鍾意佢




只要天師仔、Charco仔唔走埋身邊,佢都可以接受








尤其要食嘢時,更加唔怕其他貓靠近




成日覺得佢對腳好似著咗 Legging 咁








22 則留言:

  1. 咁快就习惯,注定係入妳家门~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪我屋企有對貓有利o既氣氛,每一隻貓入我屋企o既貓都唔驚o既,唔會搵掟匿,自在得很

      刪除
  2. 回覆
    1. 初入門時,係人入房摸佢都得o架,係後來阿姐返o黎,佢唔俾阿姐摸,激屎阿姐

      刪除
  3. 咁乖的貓都唔要,前主人走寶了

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢前主人都係唔想駛錢至唔要佢,佢駛咗我二仟二佰蚊呢,真係幾甘,希望佢以後健健康康啦

      刪除
  4. 回覆
    1. 入到一個愛動物o既家,就一定會幸福

      刪除
  5. 以前真係覺得Marble似女仔樣,但依家越睇越男仔:p

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 都算係啦,但佢都有脾氣o架,不過起碼唔會撩事鬥非撩貓打交

      刪除
  7. 唔知點解, Marble 仔未入屋前覺得佢好嗲, 真係好似女仔, 但佢入咗屋之後, 就覺得佢似男仔, 仲越嚟越 man tim

    回覆刪除
  8. MARBLE好醒, 識同其他貓相處知進退, 我有D覺得佢經歷好多, 所以好珍惜而家至咁, 真係苦盡甘來!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲貓又真係好醒,Marble仔話︰貓唔犯我、我唔犯貓

      刪除
  9. Marble 仔自知是新丁嘛,唔會撩事鬥非既,要攪好貓際關係!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢又真係唔會特登去撩事鬧非,佢根本唔想同兩貓friend,但有時有貓行過佢身邊,佢驚起上o黎,會先打貓,或者等嘢食時,等得耐唔耐煩發脾氣,咁啱有貓係旁邊,佢又會打貓o黎發洩

      刪除