2015年1月7日 星期三

我愛餵松鼠

每朝我會先去停車塲warm up部車,等仔仔爸o黎先車我返工

行去停車塲途中,都會遇到松鼠仔

呢隻見佢係度摷垃圾筒,個鼻黐咗啲疑似忌廉o既嘢,好得意



當我“撻”著部車之後,就會週圍去搵松鼠仔,我袋定啲無殼杏仁請松鼠仔食










呢隻條尾特別短,唔知係先天定後天做成,我叫佢做“短尾”



佢跑起上o黎,似隻兔仔呢


有啲仲為食到唔怕我,敢跳上我大髀度攞食

 
落雪都會見到松鼠仔出沒






啲松鼠仔確實又係幾得意可愛






22 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢哋咁得意可愛,愛動物o既都鍾意

      刪除
  2. 妳餵慣牠們,一定唔會怕妳呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一聽到我叫“啜啜”聲,就會跑過o黎

      刪除
  3. 回覆
    1. 妳家週圍都應該都有松鼠週圍走啦係咪

      刪除
  4. 好勁!我覺得松鼠好難影,一行埋去就雞飛狗跳走!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 俾人餵慣咗,如果我俾完佢哋,佢見我仲係度,佢哋會走番o黎問我再攞

      刪除
  6. d 松鼠好得意呀 <3 <3
    喺 HK 好難會見到松鼠, 就算見到, 佢哋都會好快就走咗, 唔留意的話連佢個影都睇唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢度真係好普遍,有樹o既地方,都會見到佢哋出沒

      刪除
  7. D松鼠好得似呀?係咪好多隻架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個屋村都幾多o架,今朝有四、五隻,短尾都係度

      刪除
  8. 我好鐘意松鼠架 , 比我見到就好喇 , 我一定請佢哋食合桃~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁妳要o黎美國行吓,只要有樹o既地方就一定會有松鼠

      刪除
  9. 好靚好得意呀,我喺香港見到嗰啲好瘦,條尾冇咁靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 品種唔同,呢度有人餵又摷到嘢食,點會唔肥,唔食肥啲點過落雪o既冬天

      刪除