2015年1月15日 星期四

我家三子

其實要影晒三隻貓係一齊,都唔係咁容易,因為佢哋唔會咁 friend 成日走埋一齊

最齊貓嗰陣咪等食之時



三隻貓多數係廳度hea,但多數都係各有各搵地頭 hea 囉



呢張Charco仔係個 heat 後面,睇到嗎










有時又齊齊去阿姐房 hea




上個月尾,阿姐約咗班 friend 上o黎打邊爐,搵人幫我哋一家六口影咗張合照

 
期待可以影到三貓親密啲、靚啲既合照





23 則留言:

  1. 3個肯並排坐,都算唔錯架啦!

    回覆刪除
  2. 點解硬係唔肯出自己個樣啫 XP
    3 個都肯排排坐喎, 佢哋會唔會打交架???

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呢個習慣丫嗎,Charco仔唔會同Marble仔打交,有時天師仔或者Marble行過會郁手打幾吓囉

      刪除
  3. 三位才子都入晒镜,算係咁啦~

    回覆刪除
  4. 第一第二張三個都坐得幾近架喇………

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐得最近係第六、七張,感覺佢哋唔似唔friend囉

      刪除
  5. 嘩﹗三隻都可以抱 (鼓掌﹗)

    回覆刪除
  6. 貓貓好自我, 我都好難影到佢地一齊

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為妳屋企地方大囉,一隻係屋頭,一隻係屋尾,咁點影呢,哈哈

      刪除
  7. 三子都盡得你地歡心呀!

    回覆刪除
  8. 影到三個一齊都算好啦,我都好難影到兩隻仔一齊呢
    多D post一家6口照啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩隻應該會容易啲影,真係要影多啲全家福至得

      刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除