2016年10月14日 星期五

天師仔入門七年了

話咁快天師仔o黎咗我屋企7 年了,老實講,屋企咁多貓,我始終最錫就係天師仔

就算佢半夜o黎摷醒我,我都二話不說起身出去餵佢食乾糧,佢有咩要求,我都盡量滿足佢

幾個仔,佢係影相最唔上鏡o既一個,所以我都比較少同佢影相










佢個專屬窗台位,但依家有時會比奇哥仔霸佔咗





愛人係厠所同佢梳毛按摩,佢都係鍾意老豆幫佢按摩,老豆手勢一流


愛抓貓抓板,愛瞓貓床




但最愛係陪住阿娘







佢唔係樣樣零食都愛食,只愛食呢啲脆脆的


成日瞓到伸長對手




近呢幾年,佢成日舔肚腩啲毛,舔到無晒毛



好懷念佢個毛肚肚呢








17 則留言:

  1. 記得你系樓下公園帶佢回家,仲要過奶奶個關
    妹頭同天師仔一樣,只吃temptations、friskies零吃, 也不吃罐頭

    回覆刪除
  2. 十隻手指有長短,偏心DD一定有!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. Charco仔至係,Charco係我屋企9年,由貓B到依家

      刪除
  4. 天師仔第二張相好似啤住人啊~ 0_0""

    回覆刪除
  5. 係喎,好多貓哋都會成日舔到無晒肚腩毛,心情問題?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎吔, 漏咗, 但最愛係陪住阿娘 <<< 呢句係咪真架^^

      刪除
    2. 啲人係咁講話係情緒,都唔知佢有咩唔開心
      係屋企佢最黐o既就係我,其實係佢成日o黎搞住我,哈哈

      刪除
  6. 天師仔原來係你嘅最愛 , 依家先知呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 話晒佢做流浪貓時,又黐我,係屋企佢最黐就係我

      刪除