2016年10月9日 星期日

天師仔與Marble仔

上次講完兩位黑兄弟,今次就講吓天師仔同Marble仔

Marble仔o黎咗兩年,一直都好潔身自愛,無加入“黑社會”哈哈

所以佢哋可以話係河水不犯井水






會同床瞓覺








呢張相,原本天師仔想飲左邊嗰兜水,但比Marble仔阻住咗,所以就去飲右邊嗰兜水


兩個都好乖,有時會一齊陪阿姐啦、陪阿娘,或者係陪老豆攤抖




Marble仔想謀住天師仔啲嘢食


見過佢哋爭呢塊貓抓板



老豆曳曳,捉Marble仔去撩天師仔


會一齊瞓梳化,多數都係背住o黎各有各瞓





某日見天師仔係梳化挑釁Marble仔



想見佢哋相親相愛,我諗都好難了,但只要佢哋唔打交,和平共處我都已經好開心o架喇





24 則留言:

  1. 貓地相處冇得強求,夾到是幸運,夾唔到也要接受, 不要用人的角度、眼光去考慮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明,只係驚佢哋相處唔到,好似妳家肥仔會追打細B咁就慘了

      刪除
  2. 河水不犯井水, 佢地都有性格

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔相親相愛唔緊要,最緊要唔好仇視對方,會打交

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔相親相愛唔緊要,最緊要唔好仇視對方,會打交

      刪除
  4. Marble仔越黎越肥啦~
    佢地條尾郁下郁下, 好似識講野咁

    回覆刪除
  5. Marble仔感覺成日都好懶洋洋, 可能因為咁大家都好和平, 因為打架都懶..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢肥,想佢跑多啲都唔肯,但佢會蝦Charco仔喎

      刪除
  6. 哈哈,係喎,Marble仔真係好白白滑滑,冇入社團,嘩哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. Marble仔︰我又懶又為食,係唔適合入社團的,因為有貓撕殺時,我實走唔切,哈哈

      刪除
  7. Marble仔 : 幫我染黑毛啦, 媽, 咁我就可以入會啦^^

    回覆刪除
  8. 我以前對貓姊弟會頭貼頭然後各自圈起自己瞓,我以為所有貓都係咁,後來至知原來係我太天真咋,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算兩隻黑兄弟幾friend都唔會咁,我都好想佢哋可以咁相親相愛,同好羨慕人哋啲貓咁相親相愛,不過貓性格係咁,無得勉強

      刪除
  9. 唔論黑貓白貓,得人錫就係好貓:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得啱,好耐無見妳了,妳好嗎﹖

      刪除
    2. 收拾心情後,想念起你們!
      我跟二犬又搬家了。上屋搬下屋,頗勞累呵:)

      刪除
  10. 睇相佢哋都相處得唔錯呢~!!

    回覆刪除