2016年10月3日 星期一

慶生日

阿娘我星期六生日,阿姐星期五就趕返o黎食晚飯,一返o黎就去搵貓,抱抱奇哥仔


阿姐話Marble仔又肥咗喇




Charco仔陪又埋枱陪我哋食飯


奇哥仔好識擦阿姐鞋,阿姐去邊都黐住阿姐






Marble仔都唔執輸,朝早走上床等阿姐起身


星期六我放工返到屋企時,阿姐出咗去銀行存支票,買鹽酥雞返o黎食

睇吓Marble仔個為食樣




當時我睇緊報紙,Marble仔係都要坐住啲報紙唔比我睇,影呢幅張之前,Marble仔又想坐我張報紙,我就推開咗佢,咁阿姐就比另一張報紙佢坐,就係阿姐旁邊,阿姐就摸佢個頭,當我又摸佢個頭時,佢就發脾氣,仲fee我,佢fee我個樣好好笑,佢平時好少fee人,幾秒後佢又即刻走埋黎坐住我張報紙,真係比佢笑屎我


之後夠鐘我哋出發去Brooklyn食日本嘢,阿姐知我想食茶漬飯,話呢間有





睇,個茶漬飯似湯飯多啲






食到差不多o既時候,收到大姑奶o既電話,話我大姑爺係屋企覺得暈,我大姑奶又去咗New  Jersey個女屋企同個外孫做生日,咁我哋咁啱係Brooklyn,就嗱嗱淋埋單趕去大姑奶屋企

去到仔仔爸就幫大姑爺量吓血壓,食埋藥,就等大姑奶趕返o黎至走

我同阿姐就係Basement 陪住大表哥隻狗Boxer,Boxer 都已經成16、7歲,至從我哋搬咗出唐人街,都真係有成7、8年無見過佢,佢身體都已經差晒,見佢後腳都有時都無力,都企唔到起身



以前Boxer 都好得意,好靚仔



望住Boxer 我都好心翳,諗到弟日我啲仔老時 o既病態,我都有啲眼濕濕,我估呢次應該會係最後一次見Boxer 了

第二朝,阿姐話想食糯米飯,所以我哋去咗間小茶樓度食點心,之後趕去戲院睇早塲,因為第一塲有半價

阿姐請我睇呢套電影,啲角色好可愛呢


阿姐話附近開咗間手卷店,走去試吓




阿姐請我食呢個龍蝦卷呢,成$20





好味,我覺得呢度啲手卷太卷又唔算好貴喎,又大件,算抵食

之後阿姐要去買薯條攞返去比男友仔食,呢間好出名,因為佢有好多款唔同o既醬汁,啲薯條又係原個薯仔即切即炸



一邊行返屋企,一邊要買鹽酥雞、菠蘿包攞返去比男友仔食

阿姐返到屋企,再執齊嘢,要執啲冬天衫、褸帶返去著,Marble仔陪住阿姐,個樣好似有啲唔捨得咁喎


要等埋仔仔爸返o黎至一齊出門口,幫阿姐攞嘢落車,阿姐就再黐吓個擦鞋仔


 又唔知下次阿姐幾時至返o黎呢




26 則留言:

  1. 補祝仔仔媽生日快樂,青春常駐,身體健康 ^^
    奇哥仔醒目仔,識得擦鞋;Mable變身肥Ma XDDDD
    BOXER好可愛,而家年幾大了,關節出了問題,希望他身體健康,開開心心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,奇哥仔真係好醒,Marble仔真係越o黎越肥

      刪除
  2. 祝仔仔媽妳生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  3. 生日快樂,身體健康,心想事成喔 ^^
    奇哥仔又幾乖喎,被阿姐抱抱又識望鏡頭添 ^^

    回覆刪除
  4. 阿姐好乖, 專登返來同你做生日
    祝妳生日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,阿娘生日係正weekend,咁都唔返o黎,咁佢就不孝了

      刪除
  5. 呀姐真係好有你心 , 生日返嚟請你食飯 , 你應該好開心呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,餐飯係老豆比錢,佢請我睇戲同食龍蝦卷,可以黐吓個女梗開心

      刪除
  6. 有個孝順女!
    奇哥咁識得擦鞋,有前途!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我生咗個算乖o既女,奇哥仔咁識do,個個都錫晒佢

      刪除
  7. 哎呀,點解呢兩個post留左言都會唔見晒嘅!!人哋打左好鬼多字㗎:-(
    anyway仔仔媽生日快樂!希望你身體健康,日日都開開心心日日都咁靚!
    Btw,阿姐細個好可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我覺得阿姐細個個樣同依家都唔同

      刪除
  8. Happy belated birthday!! 老老土土都要講,祝妳身體健康!! 仔女都鍚哂妳!

    我明妳意思,除咗出門旅行外,呢個都係一個好大原因我暫時唔諗再養小動物,不過4隻仔仲咁精靈,妳都唔駛太擔心。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,Charco仔同天師仔都開始踏入十歲,每次見貓友啲貓有病走咗,都會諗到時佢哋有事,我實頂唔順

      刪除
  9. 補祝你生日快樂先 HEHE
    阿姐好鍚你, 好孝順, 好乖女

    回覆刪除
  10. 茶漬飯水浸了,btw Boxer有主人照顧終老已無憾,唉我D眼淚又不受控制了!

    回覆刪除