2016年10月30日 星期日

我家奇哥仔

好耐無見奇哥仔,今次出番篇奇哥仔o既専頁先

奇哥仔o黎咗兩個月,不停咁食,仲好叻叻咁成日等嘢食,已經重咗好多




頭頂同頸啲毛都已經生番晒出o黎,啲紋好深好靚


已經進佔晒屋企所有o既地方











佢都幾百厭,會捐窿捐罅



佢隻前手肉球上,有粒嘢呢


佢平時都係愛上床瞓




近來愛上瞓梳化





但我最愛佢陪住我呢


其實佢唔算係會好黐人,但好彩o既係,佢都愛比人黐呢




24 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢真係好活躍,所以醫生話佢有5歲,我真係唔信囉,我做佢最多都係得3歲

      刪除
  2. 入得屋做得你家四少就唔使再客氣啦😁

    回覆刪除
  3. 哎吔﹗都忘了你家多了位四少,多尐PO貓地啦 ;P
    四少尐紋好靚,個樣好得戚 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係屋企真係巴巴閉閉,仲會去撩啲哥哥玩

      刪除
  4. 佢已經習慣左係你屋企生活

    回覆刪除
  5. 阿姐幫佢改嘅名真係改得好貼切,佢望住鏡頭嘅樣真係充滿好奇!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐未見真貓,只見張相,都已經覺得係,所以改咗呢個名
      因為好奇,成日去搞搞震

      刪除
  6. 出番d毛就放心哂 ^^
    佢條尾巴好長,跳高一定無難度 ;p

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢身長,手長,腳長,身手非常敏捷,成日好快咁跑係人腳邊,好容易踢親佢

      刪除
  7. 肉掌嗰粒係瘡?係突登放塊床褥比貓地爪..|hahha..奇哥仔真係好手長腳長, 遲早一日做巨貓!好叻仔適應得咁快就溶入家中!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔似係瘡,都唔知係咩﹖張床褥係為如果有客o黎我屋企過夜時,瞓廳用的,都係舊床褥一張,咪由得貓地抓囉,大嗰張已經抓爛晒丟了,一睇佢就知佢會好習慣係呢個屋企

      刪除
  8. 奇哥仔真係習慣哂呢個屋企 , 替牠開心呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢本身都係隻家貓,快適應就預咗,但佢都好快適應其他貓嗰度叻

      刪除