2016年10月6日 星期四

公司的狗狗

今朝收到消息,Boxer 尋晚成為小天使了

Boxer, RIP



見講開狗狗,就講吓我公司啲狗狗啦,我係呢間蔬菜批發公司都做咗十幾年,係呢十幾年間,公司都曾經養過幾隻狗狗

最先就係2006年嗰對比我唔小心害死o既姊弟DeDe、Coco



 到2008年尾,我老闆有朋友比咗隻狼狗仔佢,佢叫BoBo,佢係一隻好純種o既狼狗



原本BoBo都係諗住好似以前DeDe、CoCo咁,養係office




但BoBo啲吠聲真係好大,有時連講電話都聽唔到



最後就搬佢去出面個倉度,仲要長期困籠



其實都好無陰公,一直養到2012年,老闆同人合併,有新partner入o黎一齊做,所以將BoBo 送咗去Shelter,聽聞有人收養咗,聽到佢有人收養咗,我都戥BoBo開心,唔駛再長期困籠,有人愛錫

到2013年時,好似係公司附近啲倉舖,送咗隻狗仔比我老闆,不過呢隻狗仔比較幸運小小,最後比我老闆接咗返屋企養,改咗名叫Whiskey

Whiskey只留咗係公司幾日,頭兩日都係黐住我,因為當時我另一個同事,係唔鍾意狗的,唯有盡量放係我旁邊


第一日o黎時,放係我大髀度,佢都仲係震震震





係慢慢至開始習慣,第二日我攞咗隻公仔比佢玩





佢嗅到我啲lunch 呢



雖然Whiskey 幸運啲可以入屋養,但以我所知,佢都係要成日困籠,因為我老闆個細仔唔鍾意狗,而且無人會帶佢出街,佢只可以每日出後yard 跑吓,去大小便

到咗2014年尾,公司其中一個司機,攞咗佢隻狗媽生o既狗仔返o黎


後來又帶多隻返o黎,不過嗰隻好快就送咗去農塲度養,隻狗都養咗大半年,都好似無名字,後來比咗人,其實比咗人仲好,好過係度養,我成日覺得我老闆係度虐狗




希望以後唔好有人再比狗我老闆,我真心覺得啲狗好慘

咁順便講埋靚女阿Flo,阿Pat 8 月尾時返咗香港一個月,所以阿Pat要帶返阿Flo 返Shelter,當阿Pat 由香港返o黎時,知道阿Flo 己經比人收養咗了




阿Pat 應承咗Shelter會幫手照顧其他貓,原本Shelter 想阿Pat 照顧一隻15 歲有病,需要餵藥o既老貓,但隻貓一個星期後就病死了,聽阿Pat 講,睇吓幾時Shelter 嗰邊再安排其他貓比佢




24 則留言:

  1. Boxer~ RIP
    Whiskey 入咗屋都仲要成日困籠, 好慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢哋都唔算咁有愛心,都唔知養佢o黎做咩

      刪除
  2. RIP
    好慘呀, 成日困籠, 希望你老闆唔好再接狗啦

    回覆刪除
  3. 啊....好驚....我本身好驚狗,一路睇一路驚驚地 ^^""
    靚女阿Flo真係好靚呀,成隻公仔咁,好可愛呀 ^3^~

    回覆刪除
    回覆
    1. 細狗仔都驚嗎﹖阿Pat見阿Flo比人領養咗都好sad,佢真係好鍾意阿Flo

      刪除
  4. 前post先第一次見boxer, 咁快就去左彩虹橋><rip!
    你老細好恐怖!好心佢咪鬼養狗, 到佢手d狗狗好慘!
    flo又靚又乖, 知佢搵到真正嘅屋企都好鄧佢開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得我老闆好衰格,無愛心的,佢屋企後園有浣熊摷佢垃圾筒,佢打死隻浣熊,正賤人
      阿Flo有真正o既屋企當然係好事啦,不過阿Pat都好sad,佢真係好鍾意阿Flo

      刪除
  5. 希望狗狗安息!btw成妳貴言,不要再有人送狗給妳老闆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔想再見到有狗係我公司度出現,啲狗真係好慘

      刪除
  6. 人狗都係,命運影响一生,人仲可以自己改寫命運,小生命唔得😪

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲小生命出現係我老闆面前,都算唔好彩

      刪除
  7. 聽到佢地搵到好人家, 都開心D, 長期困籠, 真係好慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 好無人道,我平時都係間唔中買啲零食餵咗佢哋,摸吓佢哋,都做唔到啲咩,唉,我都唔想再見到有狗係我公司度出現

      刪除
  8. 睇到隻狼狗比橡筋cool 住個口 , 就知你老闆唔係一個好主人 , 好憎佢呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嚇吓佢等佢唔好成日吠,其實佢好快自己抓得甩
      只希望佢唔好再接狗返o黎

      刪除