2009年4月24日 星期五

非法入境者

係三年前,我老闆收留咗一對由墨西哥偷渡o黎o既姐弟,當時佢哋仲係好細個o既小朋友


前面係細佬CoCo,後面係姐姐DeDe,呢張係o黎咗幾日o既相



點解我老闆會收留佢哋,咁就要講吓我公司係做啲物,我公司係做蔬菜批發,我老闆租咗個農塲係Long Island,每年夏天就自己種菜o黎賣,DeDe、CoCo打算養大啲帶去農塲養,後來我老闆娘唔捨得,就一直養係度,咪話我老闆娘唔捨得,我都唔捨得,佢哋好可愛o架



原本DeDe大隻過CoCo,長大咗就變咗弟弟大隻過姐姐





我覺得呢張相好有“春光乍洩”feel

佢哋幾叻o架,除咗識sit,比手手,仲識得聽三種語言,我老闆鍾意同佢哋講國語,我老闆娘鍾意同佢哋講英文,我就梗係教佢哋廣東話啦

佢哋好為食o架,我成日買麵包呀、紙包蛋糕比佢哋食,佢哋最鍾意食蛋撻、飲奶茶,我哋平時喺係屋企帶飯盒做lunch,通常我哋會煮多啲飯呀,煲完湯啲煲湯肉呀,都會攞番去比佢哋食,好彩嗰陣啲米未起價唧,所以搞到佢地都唔食狗糧


我個女好鍾意佢哋o架,有時星期六我老公唔駛返工,會帶埋個女o黎探佢哋,仲帶佢哋去附近公園跑吓咁,如果唔係咁,佢哋無機會出街o架,因為佢哋好大力,一個人好難帶佢兩個出去,平時最多係喺個倉度跑吓





但佢哋只做咗兩年狗仔就去咗彩虹橋喇,點解,佢哋係毒死o架,係食咗老鼠藥死o既,我公司買蔬菜,所以有老鼠都唔出奇,所以我老闆定期會搵滅蟲公司o黎放老 鼠藥,當日我見落咗閘,咪諗住放佢哋出去跑吓囉,老闆又唔係度,所以無人通知我放咗老鼠藥,咁就出咗事,其實我都好內疚,唔係我放佢哋出去,就物事都無, 佢哋好乖o架,又唔會搞住我哋做嘢,當我話比我個女聽佢哋死咗,個女都喊咗好耐,我到依家都仲好懷念佢哋

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

其實我原本託人攞Charco返o黎,係諗住帶番公司養,幫手捉晒啲老鼠,幫DeDe、CoCo報仇,後來係我諗計,keep番自己養,您哋都知啦,我奶奶 係唔比我養貓o架嗎,咁我同佢講話係帶番公司養,但要養大啲先,但後來我又同個女返香港,咁我同仔仔爸講,我驚我唔係公司,無人睇住隻貓比隻貓走咗出去, 我驚佢會比自己公司啲起貨車車扁喎,咁仔仔爸話養到妳返o黎至帶佢返去啦,其實我有私心想,就襯住呢兩個月仔仔陪住仔仔爸,等佢哋有咗感情,咁仔仔咪有得 留低囉,當我同個女係香港返o黎,我奶奶都成日問幾時帶隻貓走,我見仔仔爸都無出聲,我都知道我個奸計應該得逞,最後仔仔爸同佢阿媽講話由得Charco 仔係度,咁我奶奶見個仔咁講都無佢符,但講明唔可以再養,就係咁,Charco就做咗我家惡爺喇

突然間醒起一件趣事,就係帶個衰仔帶屋企嗰陣,因為Charco係全黑o既貓,仔仔爸整咗個火盤,要我帶住佢“攬”過個火盤至入得屋企,您哋話吖,仔仔爸係咪好迷信吖,依家我諗起都覺得好笑



沒有留言:

張貼留言