2009年4月4日 星期六

大“孖”瘡

三月廿八日,即係帶走Chocolate一家之前兩日,我發現Charco仔背上面腫起咗,仲係腫得好明顯,撥開啲毛又唔見有紅、傷口之類,按落去Charco仔會叫,咁證明係會痛


一直腫咗三、四日,一見腫咗第二日,我已經打電比敏姐問佢有冇相熟o既獸醫,我請佢幫我約時間去睇醫生,星期一打電話去,要約到下個星期一,嗰幾日見個仔好悶悶不樂,成日都搵地方“伏伏”,又唔係幾肯食嘢



睇佢匿咗係張bb床度

仔仔爸見到個仔咁好心痛,見約咁耐至有得睇醫生,咁佢叫個女上網,搵過間獸醫可唔可以約到早啲睇,仔仔爸好驚佢係腫瘤之類o既嘢,我就驚住唔知係咪之前同Shadow接觸過,唔通Shadow有病傳染咗比個仔

到第四日,我放工返到屋企見佢腫咗o既地方損咗,但係又冇咁腫,我諗係佢自己咬損,我驚佢不停舔過傷口,我要比個喇叭佢帶,但係上次去絶育完個喇叭比仔仔爸掉咗,咁我唯有用張咭紙整個類似o既比佢頂住檔先



至從個傷口損咗之後,Charco仔就無咁悶悶不樂,不過要帶住個喇叭就唔係好開心,食嘢都唔係食好多,但零食除外,仔仔爸見有個傷口,咪用啲消毒藥水幫佢洗吓個傷口,搽啲藥膏,咁我第二日放工返屋企前先去咗pet shop買過個喇只比佢


之後一日我放工返到屋企,見佢喺個架頂度週身舔,個喇叭已經比佢整甩咗,仲唔知比佢收埋咗去邊,我搵勻成間屋都搵唔到,咁我唯有搵件細佬仔背心佢著頂住先



一比件背心佢著作就攤咗係度,勁唔鍾意


我除咗整過件batman披風比佢著住影相之外,都未試過比衫佢著,隻橙色都幾襯佢喎,不過後來佢又走上個架頂度又比佢除咗

之後一日個傷口起晒濃,又有啲血水,咁我哋又係咁幫佢洗傷口、搽藥膏,呢兩日都算好番好多,原本尋日約過另一個醫生去睇,見佢出過濃,都好番好多,所以就無去睇


個傷口都好“核突”,仲要繼續帶喇叭

今 日放工返到屋企又見個喇叭比佢除咗,又係唔知比佢收埋咗去邊,不過見佢個傷口又比尋日好好多,咁就比佢輕鬆吓啦,今日佢無咗個喇叭,成隻嘢都輕鬆晒,精靈 番晒,證明佢真係好番好多,不過食嘢都仲係少咗,今晚都係要繼續洗傷口、搽藥膏,咁約咗星期一個appointment我都會同佢去睇,橫掂都約咗,點都 要去睇過至放心,諗住順便打埋針、check吓up,佢都夠期要打針

初初見到個仔“謝“晒,真係好閉翳、好擔心,見佢好番好多,又肯玩番,先至放心啲


沒有留言:

張貼留言