2009年4月6日 星期一

仔仔睇醫生

今朝約咗十一點去睇醫生,九點幾就約敏姐係我屋企樓下等,初初帶個仔落街佢都驚,係個籠度郁,咁敏姐就帶我坐巴士去,因為今日落雨,驚會塞車遲到,坐巴士都要差唔多一個鐘,都早咗十幾分鐘到,咁早點都好過遲,個仔坐巴士時就好乖無郁,其實我知佢好緊張


見 到醫生,醫生想同佢檢查,但係個衰仔好惡,您哋都知啦,我個衰仔唔鍾意比人攪,會發惡咬人,所以個醫生都怕咗佢,搵咗個男人o黎幫手“禁”住佢,仲要用毛 巾幪面,又要剃毛,個醫生一睇話佢個傷口仲發緊炎,見個醫生將已經結咗疤個傷口,都要夾硬整開,再打啲藥水入傷口入面,打咗幾支,Charco仔都叫咗幾 聲,我知佢痛,我見到仲心痛,個醫生話如果啲發炎擴散到肚入面就要開刀,聽完我幾驚呀



醫生話我知Charco仔依家有九磅幾,因為佢依家傷口發炎,唔可以打預防針,開咗兩種藥食兩、三個星期,見好番再去覆診、打針,最弊有種藥一日食三次,我哋平時要返工,點餵到一日三次,仲要啲藥要放脷底,真係好頭痕,今次睇醫生連藥要$200,咁帶得佢去睇醫生,呢啲錢都預咗駛

返到屋企餵咗一種藥,都係要夾硬o黎嗰隻,要放脷底嗰隻,我諗都要等仔仔爸返o黎至一齊餵,為免佢再舔個傷口,唯有再幫佢帶番個喇叭,一帶咗個喇叭就成隻“謝”晒,又乖乖返bb床度瞓覺,佢驚咗幾個鍾,都應該好攰





仔仔呢兩日胃口都好番好多,我都希望佢快啲好番,唔駛再帶喇叭,我都唔想再見到佢唔開心,另外多謝各位o既關心,好快仔仔又會搞搞震咁出o黎見大家



沒有留言:

張貼留言