2009年4月1日 星期三

暫託—終結篇

上個星期六,娟姐通知我佢個仔個friend,已經約咗獸醫星期二可以check-up,佢話星期二一早佢會o黎帶走,所以尋日仔仔爸趁送開貨先o黎接我放工,車我去佢貨倉度睇貓貓,佢就交車收工,咁就一齊帶Chocolate一家返屋企

今次個竇就放係個廳,一放低,啲貓b就係個廳周圍走



我哋食晚飯o既時候,困咗Chocolate係厠所食罐罐,咁就放咗Charco仔出o黎行吓,當仔仔離遠見到哋貓b,就fee咗一嘢,跟住係掉頭走,正一無胆貓,之後就跳咗個架頂度昅住啲貓b


可愛o既五小福










尋晚娟姐先攞咗個大籠比我,娟姐話今次先帶Chocolate一家,下次就會係Shadow,我問佢可唔可以帶埋天師走,佢話可以但要遲啲,唔可以一次過攞咁多隻貓,咁都好,雖然要遲啲,但起碼都有機會唔駛再做街貓,希望唔好要佢哋等咁耐

今朝一早娟姐call我攞啲貓比佢,佢成日講:唔捨得呀、唔捨得呀,搞到我都忍唔住想喊,由我從舊年七月開始每晚落街餵佢哋,大半年啦,由驚我直至依家咁信任我,我真係好唔捨得佢哋,佢哋可以擺脫做街貓o既生活,最開心係可以保住五隻咁可愛o既b,雖然以後都無機會再見到佢哋,但佢哋可以有個家,我都戥佢哋開心,我又忍唔住啦

今日收工我都見到天師,佢都仲係好嗲我,佢耳仔旁邊已經結咗疤,因為我之前我同佢搽咗一次藥膏,今日都幫佢搽咗一次,只要佢唔抓就會好快好



沒有留言:

張貼留言