2009年4月12日 星期日

天師近況

我唔係日日都會見到天師,我每日放工返到屋企樓下,未必一定見到佢,有時係我個女放學返o黎,見到佢會call我,我就攞嘢落去比佢食

尋 日我去洗衣舖洗完衫返屋企,再攞罐罐落街,搵吓見唔見到佢,但又唔見,我只係放啲乾糧係個竇裡面,如果我見佢唔到,我係唔會放低啲濕糧比佢等佢自己返o黎 食,因為有時我發覺一放底無耐,啲貓糧會無晒,唔知係比人倒咗定係比啲白鴿食咗,之後仔仔爸放工返屋企叫我陪佢去買嘢,一落到樓下就見到天師,我就叫仔仔 爸返上樓攞罐罐同相機落o黎




佢好肚餓,不停口咁食,差不多食晒一罐


呢度就係我上次講佢損咗嗰度,已經好番晒,只係無咗啲毛,同啲毛比較汚髒,我仲發覺佢眼角有啲損咗,我又無藥可以幫佢搽,希望佢唔好惡化啦


一食飽就洗手



睇佢幾嗲,佢依家無咗Chocolate、Shadow,佢最親就應該係我,但係點都唔肯坐大髀,一抱佢上大髀,佢就跳番落地下

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

上個禮拜四,我見到娟姐,佢話我知Chocolate同啲貓b仲係個獸醫度暫住,醫生話啲貓b好健康,Chocolate都ok,而Shadow仲係娟姐屋企,娟姐話Shadow有甩毛o既現象,驚佢會有病,已通知個老番婆,希望佢可以快啲帶佢去睇醫生

我真係好掛住Chocolate同啲貓b,啲貓b應該又大隻咗好多,每次只可以睇番佢哋o既相





呢隻係Chocolate





沒有留言:

張貼留言